pomsta z Boleslavi...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

pomsta z Boleslavi...

Příspěvek od m.snapka »

Ti skopčáci u vývoje 1.9ky přemýšleli prdelí... To, že dají alternátor mezi dvě čerpadla (servo a chlazení), které když odpojím, tak se stane bůhvíco, to jsem ochoten pochopit. Ale že to tam ti pitomci zablokujou několika hadicema a budu muset vypustit chladivo, abych ten altík vyndal... Katastrofa. Až si budu kupovat svoje auto, tak to bude stříkačka v 1.3... Na koleně zrobim všecko... Nemám slov. Bosch altík je hliníkový. Co se stane s hliníkem, když zkoroduje? No nepovolí ho už ani pánbůh. Jeden šroub budu řezat, ostatní ještě šly. Asi koupím zlatej Magneton... Bože, já bych ty němčoury zakázal.
(hm)
Auto na jedno použití. Bez vyndaného motoru ani ránu. Oni si koupí nové, ptž je to levnější než oprava starých... Bodejť, když to zkonstruovali tak nap**u... UAAAAAA!!!
už je mi líp...
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od m.snapka »

josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

myslím si, ze skodovka ma docela dobre propracovany postupy oprav. Asi by bylo pro tebe lepsi, kdyby jsi opravy sveril odbornikum..... :P
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Skus si Peugeot HDI (noteeth)

ALe k veci. Staci trosicku ale len trosicku pouzivat rozum a chladiace medium z klimy vypustit vobec netreba. Nechapem co je natom tazke. Odsubujes kompresor, podviazes ho viazacim drotom a o nieco privadis aby nespadol na zem a alternator riadne vyberies vonku. Ak nedisponujes potrebnym vybavenim a zrucnostou tak sa si sa do toho nemal pustat. Nechapem co prskas. Pri spatnej montazi daj do zavitov grafitovu alebo medenu vazelinu a aj 100 rokov pojdu srubi povolit ako po masle.
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

=)

Příspěvek od m.snapka »

to už jsem někde slyšel, díky :-D

1, výměna chladiva byla stejně na plánu, jinak bych to odrbal...
2, mám ho venku...ale dám tam asi altík od magnetonu, ten se dá opravit a je imho propracovaný lépe (už jenom proto, že je to česká výroba a do fabriky to mám 70km...)
3, když už to mám všechno na kanálu a nepojízdné, udělám opravu řadicího ústrojí, výměnu oleje, čepy, geometrii...

jinak...na něčem jsme se učili všichni O:-)
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Ne klima...

Příspěvek od m.snapka »

TDI tech píše:Skus si Peugeot HDI (noteeth)

ALe k veci. Staci trosicku ale len trosicku pouzivat rozum a chladiace medium z klimy vypustit vobec netreba. Nechapem co je natom tazke. Odsubujes kompresor, podviazes ho viazacim drotom a o nieco privadis aby nespadol na zem a alternator riadne vyberies vonku. Ak nedisponujes potrebnym vybavenim a zrucnostou tak sa si sa do toho nemal pustat. Nechapem co prskas. Pri spatnej montazi daj do zavitov grafitovu alebo medenu vazelinu a aj 100 rokov pojdu srubi povolit ako po masle.
To byla chladicí kapalina na motor, klima tam vůbec není... Problém byl v tom, že od výroby do toho motoru nikdo pořádně nehrabal (pokud nepočítám opravy typu olej, brzdy, filtry a řazení...). Ložisko altíku, které dle oficiálních informací vysychá cca po 120.000 km nikdo neměnil. Vydrželo 170.000. Z čehož plyne, že se jenom bojím, co bouchne příště... Naštěstí to není moje hajtra :-)))

Peugeot HDI jsem viděl a už ho vidět nechci :-D
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

HDI jsem kdysi vlastnil, nemuzu na ten motor až tak moc nadavat. Ale vymena turba nebo spojky to je opravdovy zazitek (noteeth) . Jinak HDI = Hodně Drahá Investice. :D
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Re: =)

Příspěvek od m_toy »

m.snapka píše:to už jsem někde slyšel, díky :-D

1, výměna chladiva byla stejně na plánu, jinak bych to odrbal...
2, mám ho venku...ale dám tam asi altík od magnetonu, ten se dá opravit a je imho propracovaný lépe (už jenom proto, že je to česká výroba a do fabriky to mám 70km...)
3, když už to mám všechno na kanálu a nepojízdné, udělám opravu řadicího ústrojí, výměnu oleje, čepy, geometrii...

jinak...na něčem jsme se učili všichni O:-)
Magneton ti houby pomůže, protože je v konkurzu.
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

HDI :-D

Příspěvek od m.snapka »

Hehe... :-D

Víš jak to chodí. Kámošovi koupil táta auto. Nějak neřešil fakt, že vespod je to prohnilá kraksna, protože to neviděl... Z tohoto však plyne, že borec investuje nechutné částky do oprav, které tady vůbec nemusely probíhat. Alespoň se však něco naučím. Ve volných chvílích studuju starou dobrou knihu od Mr. Cedrycha (jak na to), čtu na fórech a pak to zkouším aplikovat v praxi. Mě toto v životě živit nebude, ale chci se fakt aspoň něco přiučit, co dělat, když co klekne, atp... Já na to školu nemám a rodina mě v tom zrovna nepodporuje (ptž o tom ví kulové a táta nemá doma ani vercajk na opravu blbého světla na zdi). Výše uvedený příspěvek byl sepsán ve stavu KOPR (k*revský odpor k práci :-) ). Neseděl návod, všecko přirezlé, nebylo místo, altík za pětku ve věčných lovištích, atp, atp... Pardon.

Co se peugeotu týče...máme rodinnou 307 Break, sice v benzínu, ale stačí. Už pouhá výměna baterky stála za to :-) To by nebyli francouzi, aby neměli všechno pod krásnými plastovými kryty, které jsou v -20°C krásně pružné... :-D
HDI má známá a už na tom taky proinvestovala pěknou dardu...
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Re: =)

Příspěvek od m.snapka »

m_toy píše:
m.snapka píše:to už jsem někde slyšel, díky :-D

1, výměna chladiva byla stejně na plánu, jinak bych to odrbal...
2, mám ho venku...ale dám tam asi altík od magnetonu, ten se dá opravit a je imho propracovaný lépe (už jenom proto, že je to česká výroba a do fabriky to mám 70km...)
3, když už to mám všechno na kanálu a nepojízdné, udělám opravu řadicího ústrojí, výměnu oleje, čepy, geometrii...

jinak...na něčem jsme se učili všichni O:-)
Magneton ti houby pomůže, protože je v konkurzu.
Pokud máš v Magnetonu zaměstnané příbuzné s plnou garáží... :-D
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Zbytečně to prožíváš. Jsou podstatně horší věci než vyndat altík a jdou taky... :roll: A jak už psal někdo nahoře, zkus taky jiný značky a uznáš, že koncern VW je na opravy jeden z těch lepších. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od m.snapka »

nogis píše:Zbytečně to prožíváš. Jsou podstatně horší věci než vyndat altík a jdou taky... :roll: A jak už psal někdo nahoře, zkus taky jiný značky a uznáš, že koncern VW je na opravy jeden z těch lepších. ;)
:oops:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

altík jde vymontovat bez vypouštění chladiva, za chvilku je venku, Bosch jde navíc bez problémů rozdělat, je vidět, že jsi neviděl Valeo, to je francouzský a je to vidět
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Tak mě napadá..co ti Frantíci vlastně umí dobře? (LOL)
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
m.snapka
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 25 úno 2010, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od m.snapka »

holy píše:Tak mě napadá..co ti Frantíci vlastně umí dobře? (LOL)
Stávkovat....místo plánu práce mají plán stávek :-D (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“