
Hodnoty tlaku ARL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 07 bře 2010, 10:50
- Bydliště: moravskoslezsky
Odpovědi: 0
Hodnoty tlaku ARL
Navazuji na dřívější muj problém s tlakem.Při ručnim protáčení motoru jde olej krasně až nahoru do vahadel.Po nastartovaní mam na volnoběh 0,4mpa a při 1500 ot,min 0,5mpa není to hodně?A po chvilce jako by se přestal mazat vrch -velmi divné zvuky -okamžitě zastaveno a vačka sucha?Co to muže dělat?Přetlakove ventily? 

když jsem řešil svůj ARL tak jsem měl na volnoběh 5 bar a v otáčkách to nešlo přes 6 bar na olej 5W30 , tak tvůj tlak je OK
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 07 bře 2010, 10:50
- Bydliště: moravskoslezsky
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 07 bře 2010, 10:50
- Bydliště: moravskoslezsky
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 147
- Registrován: 23 led 2006, 18:03
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jaký tlak bych měl naměřit na hlavě u zahřátýho motoru ?
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.
Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena.
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.
Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena.

Golf II mTDI
Tak to asi nemaže ne?DAN píše:Jaký tlak bych měl naměřit na hlavě u zahřátýho motoru ?
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.
Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0