Hodnoty tlaku ARL

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martin leon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 10:50
Bydliště: moravskoslezsky

Hodnoty tlaku ARL

Příspěvek od martin leon »

Navazuji na dřívější muj problém s tlakem.Při ručnim protáčení motoru jde olej krasně až nahoru do vahadel.Po nastartovaní mam na volnoběh 0,4mpa a při 1500 ot,min 0,5mpa není to hodně?A po chvilce jako by se přestal mazat vrch -velmi divné zvuky -okamžitě zastaveno a vačka sucha?Co to muže dělat?Přetlakove ventily? :?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkusil bych vyměnit to těleso oil filtru.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

když jsem řešil svůj ARL tak jsem měl na volnoběh 5 bar a v otáčkách to nešlo přes 6 bar na olej 5W30 , tak tvůj tlak je OK
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a přestane mazat opravdu jen vrch? taky bych asi začal tím, zkusit prohodit držák olejovýho filtru, pokud teda ten spodek maže pořád dobře, i na hlavě je zátka, kde se dá změřit tlak oleje, je zezadu hlavy u tandemovýho čerpadla
martin leon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 10:50
Bydliště: moravskoslezsky

Příspěvek od martin leon »

drzak uz mam doma ,tak uz jen prohodit.
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2010, 10:54

Příspěvek od JardaRSV »

mohl by si prosim napsat jak to dopadlo? Mam taky ARL a mel jsem problem s prodrenym hydrostelem a vackou, takze to nejspis bylo taky mazanim.
VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
martin leon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 10:50
Bydliště: moravskoslezsky

Příspěvek od martin leon »

dneska jsem to prohodil a kolem hyder a z vahadel jde pekne olej, ale pořad tam něco po chvilce zacne piskat a piskani se stupnuje tak bude muset rozvod opět dolu - zkontroluji uloženi vacky protoze to piska stabilně ,asi to bude v tom uloženi nic jineho mě nenapada.
DAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:03
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN »

Jaký tlak bych měl naměřit na hlavě u zahřátýho motoru ?
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.

Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena. :?
Golf II mTDI
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

DAN píše:Jaký tlak bych měl naměřit na hlavě u zahřátýho motoru ?
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.

Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena. :?
Tak to asi nemaže ne?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

v hlave max. 5bar na to je nastaveny pretlakovy ventil v telese oil filtru, dole na klice muze byt az 12bar / pretlakovy ventil v oil cerpadle / :o
Drag Power
DAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:03
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN »

To jo, to je jasný ale jaký má být minimální tlak oleje. Co sem měřil u jiných PD, tak tlaky byli podobné, takže předpokládám že v čerpadle ani v držáku filtru to nebude, nebo by ten tlak měl být větší ?
Jediný co mě napadá, co zůstalo původní jsou vahadla. Ale zátky jsou OK.
Golf II mTDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“