turbo hvízdá i při brzdění motorem...?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

turbo hvízdá i při brzdění motorem...?

Příspěvek od losfazeros »

čus odborníci,je normální že turbo hvízdá i při brzdění motorem?jak to klesá z otáček,zpomaluje i turbo,nikdy sem si toho nevšiml,ale zdá se mi to na hlavu...řešim že je to špatnej repas,nefunguje tak jak má,ale timhle si nejsem jistej...díky za příspěvky...vw caddy 77kw,bls...
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33839
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

turbo hvízdá i když máš děravý vlnovec a jestli chceš tichý motor zkus to v benzínu miloš
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

nevadí mi že hvízdá,jde mi o to,jestli je normální,že slyšim jak tlačí turbo i když brzdim motorem (wallbash)

jak klesá pomalu motor z otáček třeba při dojíždění na křižovatku a podřazuješ,tak turbo ho kopíruje,bez meziplynu podřadíš,třeba ze čtyřky na trojku a slyšíš jak se roztočí a zase padá z otáček v závislosti na padání otáček motoru...

ptám se znovu,je to normální? (wallbash)
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33839
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

překontrolu si ještě těsnost výfuku za turbem pokut je díra tak hvízdá turbo,

mi jednou přijel borec že má KO spojku když na ni dupl divný zvuk upadlý výfuk a hvízdalo to až dupl na spojku
ladinek90
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 19 úno 2009, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladinek90 »

losfazeros: mně to dělá na octavii 66kw taky a nevidím v tom problém
omas1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 kvě 2010, 23:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od omas1977 »

Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

omas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.
kua, 100bar turbo ? aj ja chcem take :) ehm, a co si myslel tym ze sa pridiera ked je tam rozdiel v tlakoch ? to sa skor zadrhava regulacia a to urcite nie je koniec turba a na vymenu.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

kua, 100bar turbo ? aj ja chcem take
Zkus si zajít do Boeingu, určitě tam podobné budou mít, akorát bude problém ho připasovat na svody.... (noteeth)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

dhfool píše:
kua, 100bar turbo ? aj ja chcem take
Zkus si zajít do Boeingu, určitě tam podobné budou mít, akorát bude problém ho připasovat na svody.... (noteeth)
ono by bol skor asi problem ho umiestnit..leda tak na vozik nebo namisto spolujezdce :D
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

omas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.

Ten text jsem uz jednou nekde cetl. Pisatel neumi opisovat...
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

tak sem to možná blbě napsal,nejde o to pískání,ale o to,proč se roztáčí turboo při brzdění motorem,když regulace by měla sklopit lopatky... :?
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

losfazeros píše:tak sem to možná blbě napsal,nejde o to pískání,ale o to,proč se roztáčí turboo při brzdění motorem,když regulace by měla sklopit lopatky... :?
spravna otazka.... extra roztacat by sa nemalo.... takze to asi nebude turbo samotne co ti piska, ale sanie alebo vyfuk.... ;)
inak pri brzdeni motorom ti na motoroch s priamym vstrekovanim regulacia nema preco zasahovat - ked je vypnute vstrekovanie, do vyfuku ide len prud vzduchu vytvoreny pohybom piestu a otvaranim/zatvaranim ventilov podla otacok motora.... spaliny nejdu ziadne
samozrejme pokial vyradis rychlost, uz si na volnobeznej davke a cosi malo tam polezie
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
omas1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 kvě 2010, 23:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od omas1977 »

josef10 píše:
omas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.

Ten text jsem uz jednou nekde cetl. Pisatel neumi opisovat...
Ospravedlňujem sa všetkým chybička sa vlúdila, správne tá veta má znieť
(systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 mbar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca) za touto mojou skúsenosťou si stojím ak má niekto iné ja mu ich nevyvraciam, kto nič nerobí nič nepokazí, chcel som len pomôcť z mojich viac ročných skúseností, vidím že sa to tu hemží škodoradostníkmi takže po mojich podľa štatistiky šiestich príspevkov sa radšej stiahnem a budem naďalej tichým pozorovateľom
a pre "josef10" text si nemal kde čítať jedine v tomto príspevku nepotrebujem nikoho opisovať za tridsať rokov v brandži mám dosť svojich skúseností...
Držím všetkým serióznym prispievateľom palec a tým ostatným tiež :-)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

omas1977 píše:
josef10 píše:
omas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.

Ten text jsem uz jednou nekde cetl. Pisatel neumi opisovat...
Ospravedlňujem sa všetkým chybička sa vlúdila, správne tá veta má znieť
(systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 mbar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca) za touto mojou skúsenosťou si stojím ak má niekto iné ja mu ich nevyvraciam, kto nič nerobí nič nepokazí, chcel som len pomôcť z mojich viac ročných skúseností, vidím že sa to tu hemží škodoradostníkmi takže po mojich podľa štatistiky šiestich príspevkov sa radšej stiahnem a budem naďalej tichým pozorovateľom
a pre "josef10" text si nemal kde čítať jedine v tomto príspevku nepotrebujem nikoho opisovať za tridsať rokov v brandži mám dosť svojich skúseností...
Držím všetkým serióznym prispievateľom palec a tým ostatným tiež :-)
takze podla tvojej teorie ja ked vytocim motor na mieste na cca 2000ot a pozadovany mam asi 1200mbar a skutocny cca 1400mbar tak mam vymenit turbo ? (noteeth) to hadam nemyslis vazne po tych ,,viacrocnych,, skusenostiach a 4 vymenach turb :) a co sa v tom turbe podla teba pridiera ? :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“