turbo hvízdá i při brzdění motorem...?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
turbo hvízdá i při brzdění motorem...?
čus odborníci,je normální že turbo hvízdá i při brzdění motorem?jak to klesá z otáček,zpomaluje i turbo,nikdy sem si toho nevšiml,ale zdá se mi to na hlavu...řešim že je to špatnej repas,nefunguje tak jak má,ale timhle si nejsem jistej...díky za příspěvky...vw caddy 77kw,bls...
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33839
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
nevadí mi že hvízdá,jde mi o to,jestli je normální,že slyšim jak tlačí turbo i když brzdim motorem
jak klesá pomalu motor z otáček třeba při dojíždění na křižovatku a podřazuješ,tak turbo ho kopíruje,bez meziplynu podřadíš,třeba ze čtyřky na trojku a slyšíš jak se roztočí a zase padá z otáček v závislosti na padání otáček motoru...
ptám se znovu,je to normální?

jak klesá pomalu motor z otáček třeba při dojíždění na křižovatku a podřazuješ,tak turbo ho kopíruje,bez meziplynu podřadíš,třeba ze čtyřky na trojku a slyšíš jak se roztočí a zase padá z otáček v závislosti na padání otáček motoru...
ptám se znovu,je to normální?

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33839
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.
kua, 100bar turbo ? aj ja chcem takeomas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

ono by bol skor asi problem ho umiestnit..leda tak na vozik nebo namisto spolujezdcedhfool píše:Zkus si zajít do Boeingu, určitě tam podobné budou mít, akorát bude problém ho připasovat na svody....kua, 100bar turbo ? aj ja chcem take

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

omas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.
Ten text jsem uz jednou nekde cetl. Pisatel neumi opisovat...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
tak sem to možná blbě napsal,nejde o to pískání,ale o to,proč se roztáčí turboo při brzdění motorem,když regulace by měla sklopit lopatky... 

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
spravna otazka.... extra roztacat by sa nemalo.... takze to asi nebude turbo samotne co ti piska, ale sanie alebo vyfuk....losfazeros píše:tak sem to možná blbě napsal,nejde o to pískání,ale o to,proč se roztáčí turboo při brzdění motorem,když regulace by měla sklopit lopatky...

inak pri brzdeni motorom ti na motoroch s priamym vstrekovanim regulacia nema preco zasahovat - ked je vypnute vstrekovanie, do vyfuku ide len prud vzduchu vytvoreny pohybom piestu a otvaranim/zatvaranim ventilov podla otacok motora.... spaliny nejdu ziadne
samozrejme pokial vyradis rychlost, uz si na volnobeznej davke a cosi malo tam polezie
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ospravedlňujem sa všetkým chybička sa vlúdila, správne tá veta má znieťjosef10 píše:omas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.
Ten text jsem uz jednou nekde cetl. Pisatel neumi opisovat...
(systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 mbar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca) za touto mojou skúsenosťou si stojím ak má niekto iné ja mu ich nevyvraciam, kto nič nerobí nič nepokazí, chcel som len pomôcť z mojich viac ročných skúseností, vidím že sa to tu hemží škodoradostníkmi takže po mojich podľa štatistiky šiestich príspevkov sa radšej stiahnem a budem naďalej tichým pozorovateľom
a pre "josef10" text si nemal kde čítať jedine v tomto príspevku nepotrebujem nikoho opisovať za tridsať rokov v brandži mám dosť svojich skúseností...
Držím všetkým serióznym prispievateľom palec a tým ostatným tiež

takze podla tvojej teorie ja ked vytocim motor na mieste na cca 2000ot a pozadovany mam asi 1200mbar a skutocny cca 1400mbar tak mam vymenit turbo ?omas1977 píše:Ospravedlňujem sa všetkým chybička sa vlúdila, správne tá veta má znieťjosef10 píše:omas1977 píše:Ak vylúčime všetky vyššie popísané možnosti tak pískanie spôsobuje poškodená vrtuľka turba na strane sania. Poškodenie spôsobia nasaté nečistoty a brzdia otáčky a zároveň aj systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 bar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca. Riešil som 4 takéto podobné prípady a končili výmenou turba.
Ten text jsem uz jednou nekde cetl. Pisatel neumi opisovat...
(systémový tlak v saní, treba to overiť meraním v bloku meraných hodnôt kan.11. ak je rozdiel tlakov požadovaný a skutočný väčší ako 100 mbar. turbo sa pridiera a je to predzvesť jeho konca) za touto mojou skúsenosťou si stojím ak má niekto iné ja mu ich nevyvraciam, kto nič nerobí nič nepokazí, chcel som len pomôcť z mojich viac ročných skúseností, vidím že sa to tu hemží škodoradostníkmi takže po mojich podľa štatistiky šiestich príspevkov sa radšej stiahnem a budem naďalej tichým pozorovateľom
a pre "josef10" text si nemal kde čítať jedine v tomto príspevku nepotrebujem nikoho opisovať za tridsať rokov v brandži mám dosť svojich skúseností...
Držím všetkým serióznym prispievateľom palec a tým ostatným tiež



OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
