
Vw Golf IV tdi 81KW AHF +pouze MT soft-high
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Vw Golf IV tdi 81KW AHF +pouze MT soft-high
Měřeno po 2 letech po úpravě softu,cca naj. 45.tis km. 


vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude
..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

tohle bylo delany dle meho prani a nechtel sem brut od spodu,protoze ted stejne ta dvojhmota to ani na ctyrku ve 2tis nepobira. spojka drzi v klidu,neklouzne,byla nova delana ve VW jeste u predchoziho majitele.JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
a k vysledku mereni bych moc nepochyboval,protoze to upravoval a meril jeden clovek z fora a neustali laborant ktereho to bavi a stale pracuje na svem
Presne, vetsi konecny vykon za cenu mensiho spodku, coz nekomu vyhovujetradgidek píše:tohle bylo delany dle meho prani a nechtel sem brut od spodu,protoze ted stejne ta dvojhmota to ani na ctyrku ve 2tis nepobira. spojka drzi v klidu,neklouzne,byla nova delana ve VW jeste u predchoziho majitele.JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..![]()
a k vysledku mereni bych moc nepochyboval,protoze to upravoval a meril jeden clovek z fora a neustali laborant ktereho to bavi a stale pracuje na svem
podle mě je ten spodek jen chyba měření, začíná měřit někde na 1700ot což je pozdě a než se nafoukne tak to trvá. Podle mě na silnici to bude OK. Průběh hezkej a ten max výkon taky
ten kostrbatý vrch - nepadá trochu předvstřik?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
kostrbatý vrch můžou být i vibrace na brzdě už se to tu hodněkrát řešilo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
ISO, DIN, je to jedno... tiez pozeram ze >5% korekcia vykonu je dnes v mode, vidim to na kazdom grafe z MotocomTestJasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO..
Kazdopadne na seriu velmi pekny priebeh a uctyhodne cisla, to treba uznat
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ano, vyssia nadmorska = nizsi atmosfericky tlak, tym padom pozitivna korekcia vykonu... kazdopadne 8% je uz moc, myslim ze v takomto pripade je potrebne zvazit aj upravu hodnoty Tlaku v sani smerom dolu, aby to nebolo az tak velmi skreslujuce...Brouk píše:ja mivam i az + 8% protoze mam brzdu v 650m nad morem tak mam vzdy hodne , klidne to muze byt tim
Korekcie vykonu maju svoj vyznam, ktory nikto nespochybnuje... akurat sme sa nejakym zazracnym sposobom dostali z korekcii vykonu na urovni +/- 0-2,5% na uroven 5-10%, na tych istych brzach, tych istych miestach, v tom istom klimatickom pasme... holt asi sklenikovy efekt, inak si to neviem vysvetlit...Vici píše:oni asi chlapci stále nepochopili co a proč ta korekce je...
P.S. Odjakziva tvrdim ze absolutne cisla z brzdy nehovoria o nicom. To ze pre kludny spanok zakaznika je niekedy potrebne to vhodne zvolenymi korekciami podkreslit je mi jasne a chapem to, co neznamena ze meteostanica na brzde nemoze zachytit vykyvy atm.tlaku a teploty vzduchu (vid. vyssie). Kazdopadne za mna osobne su korekcie >5% skreslujuce a pokial si pozeram graf vykonu a nezaujima ma len priebeh, tak si spocitam nekorigovanu hodnotu vykonu a krutiaceho momentu, lebo u aut cez 200ps to urobi skutocne dost, na krutiacom momente ani nehovorim...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
