rozdiel v motoroch PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5796
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

rozdiel v motoroch PD

Příspěvek od ROMEK »

Chcel by som vedieť aký je rozdiel v motoroch PD - AJM,ASZ,ARL v podstate je mi jasné že ASZ,ARL majú oproti AJM silnejšie turbo a ine vstreky ale či sa líšia aj konštrukciou motora napr. silnejšie piesty ojnica hlava atď aj som hľadal po fóre ale odpoveď som nenašiel dík
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... kdo hleda, najde ... toto bylo diskutovano uz nepocitatelne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5796
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

asi nevím hledat dík za pomoc
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

AJM doporucuji nebrat, ASZ, ARL dobry (nejlepsi), vstriky jsou asi nejlepsi AL, turbo nejlepsi je VB z ARL
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5796
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

sem majitel AJM (rofl)
lubossk
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 11 zář 2009, 07:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lubossk »

Som majitel AJM ktore ma nieco okolo 200ps a drzi v pohode uz peknych par km. :) takze AJM jednoznacne nebrat ....
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

Rozdiel je v tom ze ASZ, ARL ma silnejsi spodok co sa tyka konstrukcie...
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5796
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

silnejší spodok môžeš byť trocha konkrétnejší? silnejšie piesty,ojnice,klukovka lepšie ložiska na kluke inakšie piestne krúžky? ďakujem
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, silnejší písty, ojnice, klikovka má větší průměr ložisek
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Motor je taky "silny" ako jeho najslabsi clanok... tzn. ze dobre servisovane AJM s kvalitne odladenym softom ti moze vydrzat dlhsie a udrzat viac Nm/Ps ako "nabusene" ARL (detaily tu rozvadzat nejdem, ale urcite si domyslis). Z mojho pohladu sa konstrukcna chyba motora prejavi do 200 tis.km standardneho jazdenia (vytrvalostne jazdy typu 5000 km mesacne prevazne po dialnici na sluzobnych autach samozrejme neratam), potom sa da hovorit o tom co motor konstrukcne "vydrzi", dovtedy je to skor zbozne zelanie majitela. Samozrejme aj konstrukcne vylepsenia silnejsich verzii PD maju svoje opodstatnenie, ale (a bude to mozno zniet uz ako klise ale ja sa rad po x-ty krat zopakujem) pokial nehodlas z toho motora zmykat daleko cez 200 Ps / 400 Nm na brutalne zaobchadzanie tak to vobec neries... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

když už jde o srovnání, má výkonější olejové čerpadlo PD než rotačka nebo je stejné?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na 96kW je jiný
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5796
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Díky to su odpovedi ktoré som potreboval počuť :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“