VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper
Napsal: 24 bře 2015, 09:44
Původní specifikace vozu:
* Volkswagen Golf Variant IV, 1,9TDI PD 8V R4 AJM r.v. 2001, FWD, 6° převodovka DRW
Úpravy:
- motor ASZ (v ne zrovna nejlepší kondici)
- trysky Fratelli Bosio RACE 783
- montáž hybridu GTB2264VK se specifickými úpravami, výrobce Turbopower, ovládané za pomocí elektronické regulace (REA) ... až najdu graf z vyvážení na VSR tak přidám
- downpipe 90mm -> 80mm -> 74mm průchozí výfuk
- náporové sání se sportovním filtrem určeným pro závodní účely
- chiptuning Dieselpower
Po kliknutí na obrázky se zobrazí lepší rozlišení.
Vyladění na zátěžové brzdě ve firmě Dieselpower:
Graf po vyladění na maximum (limitující byl špatný stav motoru a trysky):

Následný graf s ohledem na dvouhmotu, emise a možný provoz v "plné zátěži" v běžném provozu s ohledem na kondici motoru:

Nějaká ta videodokumentace (pozn. pro amatéry - nejedná se o glycerinový budík):
- povalečské vlažné poflakování po městě v nízkých otáčkách (ukázka pružnosti při slabém zatížení v rámci nízkých otáček)
- pružné zrychlení
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
4. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
6. převodový stupeň z 2000 otáček (na volnoběžné jsem si opravdu netroufnul)
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - záď
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - příď
... pravdou zůstává, že tato videa nemají moc dobrou vypovídací schopnost neboť se jedná o "vylágrovaný" motor, nedá se nic dělat, za "hříchy a blbosti mládí" se platí
Nicméně, musím smeknout před tím motorem, že i v takovém stavu byl schopen podávat takové výstupy.
Kompletní informace zde (klikni).
* Volkswagen Golf Variant IV, 1,9TDI PD 8V R4 AJM r.v. 2001, FWD, 6° převodovka DRW
Úpravy:
- motor ASZ (v ne zrovna nejlepší kondici)
- trysky Fratelli Bosio RACE 783
- montáž hybridu GTB2264VK se specifickými úpravami, výrobce Turbopower, ovládané za pomocí elektronické regulace (REA) ... až najdu graf z vyvážení na VSR tak přidám
- downpipe 90mm -> 80mm -> 74mm průchozí výfuk
- náporové sání se sportovním filtrem určeným pro závodní účely
- chiptuning Dieselpower
Po kliknutí na obrázky se zobrazí lepší rozlišení.
Vyladění na zátěžové brzdě ve firmě Dieselpower:
Graf po vyladění na maximum (limitující byl špatný stav motoru a trysky):

Následný graf s ohledem na dvouhmotu, emise a možný provoz v "plné zátěži" v běžném provozu s ohledem na kondici motoru:

Nějaká ta videodokumentace (pozn. pro amatéry - nejedná se o glycerinový budík):
- povalečské vlažné poflakování po městě v nízkých otáčkách (ukázka pružnosti při slabém zatížení v rámci nízkých otáček)
- pružné zrychlení
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
4. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
6. převodový stupeň z 2000 otáček (na volnoběžné jsem si opravdu netroufnul)
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - záď
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - příď
... pravdou zůstává, že tato videa nemají moc dobrou vypovídací schopnost neboť se jedná o "vylágrovaný" motor, nedá se nic dělat, za "hříchy a blbosti mládí" se platí

Kompletní informace zde (klikni).