Vypínaní klimatizace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pánové... obnovuji téma...
včera supr jela klimatizace bez sebemenšího problému.
Dnes po práci zapnu klimu a nic... ventylátory se roztočí, ale spotřeba vzroste pouze o 0,1l.... a ani to necukne, jako by se nesepínal klimakompresor...
Byl jsem u supr servisu v Brně a ten řekl, že to je vadným tlakovým spínačem tlaku (5K0959126)-trvalo mu to přes hodinu. Sehnal jsem originál a světe div se, žádná změna... servis shrábnul 700 Kč a že je problém v elektornice a to je piplačka... zavřel jsem hubu a šel jsem do háje... muj servisák má do čtvrtka volno a já asi v autě do té doby umřu:(.
Nemůže to být opět tou jednotkou? Tu co teď mám byla totiž z vrakáče použitá...
včera supr jela klimatizace bez sebemenšího problému.
Dnes po práci zapnu klimu a nic... ventylátory se roztočí, ale spotřeba vzroste pouze o 0,1l.... a ani to necukne, jako by se nesepínal klimakompresor...
Byl jsem u supr servisu v Brně a ten řekl, že to je vadným tlakovým spínačem tlaku (5K0959126)-trvalo mu to přes hodinu. Sehnal jsem originál a světe div se, žádná změna... servis shrábnul 700 Kč a že je problém v elektornice a to je piplačka... zavřel jsem hubu a šel jsem do háje... muj servisák má do čtvrtka volno a já asi v autě do té doby umřu:(.
Nemůže to být opět tou jednotkou? Tu co teď mám byla totiž z vrakáče použitá...
vypínání klimatizace
Závada může být v pojistkách na baterce.Je to prvni zleva ve směru jízdy.Je na ní špatný kontakt.Zahýbej s ní, jestli se ventilátory nerozjedou.
Re: vypínání klimatizace
Pozor...nechape me se. .. ventilatory se nyni rozjedou bez problemu. Jde o to, ze asi nesepne klimakompresor - uvazuji tak, protoze se mi nezvysi po zapnuti spotreba a ani necukne auto (jako by se nezapojila zatez)trampoty píše:Závada může být v pojistkách na baterce.Je to prvni zleva ve směru jízdy.Je na ní špatný kontakt.Zahýbej s ní, jestli se ventilátory nerozjedou.
Trosku jsem si s tim opet pohral a zjistil jsem následující...
kdyz privedu z baterky na elektromagnetickou spojku klimakompresoru 12V, tak to v ní cvakne. - tím usuzuji, že spojka je OK.
Nasledne jsem promeril jake je napeti na vodici do teto spojky a kdyz je vypla klima, tak je tam 0,2V a kdyz je zapla tak 0,3V - spis si myslim, ze je to chyba mereni.
Takze pokud to dobre chapu, tak kdyz zapnu klimatizaci a roztoci se mi ventilatory, tak by jednotka mela mit vsechny hodnoty v norme (od senzoru) a tedy by mela privest 12V na tu spojku ke klimakompresoru. Pokud by hodnoty nebyly v norme, tak se neroztoci ventilatory a hledal bych chybu na senzorech.
Chapu to tedy dobre? Pokud ano, tak shanim opet jednotku dochlazovani?
kdyz privedu z baterky na elektromagnetickou spojku klimakompresoru 12V, tak to v ní cvakne. - tím usuzuji, že spojka je OK.
Nasledne jsem promeril jake je napeti na vodici do teto spojky a kdyz je vypla klima, tak je tam 0,2V a kdyz je zapla tak 0,3V - spis si myslim, ze je to chyba mereni.
Takze pokud to dobre chapu, tak kdyz zapnu klimatizaci a roztoci se mi ventilatory, tak by jednotka mela mit vsechny hodnoty v norme (od senzoru) a tedy by mela privest 12V na tu spojku ke klimakompresoru. Pokud by hodnoty nebyly v norme, tak se neroztoci ventilatory a hledal bych chybu na senzorech.
Chapu to tedy dobre? Pokud ano, tak shanim opet jednotku dochlazovani?
to by tam snad nebylo žádné napětí? Nevíš náhodou, jaké piny na té jednotce dochlazování patří na tu spojku? Ze bych primo zmeril na te jednotce jaké tam má napětí, abych tedy 100% vyloučil kabeláž? Jde mi o to, že tu elektromagnetickou spojku jsem rozpojil pouze zespodu (zeshora mi to nešlo rozpojit) a už se mi nechce lézt opět pod auto...trampoty píše:Já měl zlomený vodič mezi jednotkou dochlazování a cívkou spojky.
Takze opravdu to bylo opet tou jednotkou dochlazovani. Koupil jsem tentokrat new za cca 600 kc (z vrakace me stala 500) a vse funguje jak ma. Dokonce jsem objevil kudy vede zeleno-černy kabel z pozice 10 na te jednotce. Je to hned vedle baterky nalevo 3 pozice.
viz fotografi
(pro ty, kterí budou mít stejný problém si to hned mohou proměřit a nemusí demontovat jednotku...)
viz fotografi
(pro ty, kterí budou mít stejný problém si to hned mohou proměřit a nemusí demontovat jednotku...)