2.0tdi CR - regulátor tlaku paliva samostatně?- vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

2.0tdi CR - regulátor tlaku paliva samostatně?- vyřešeno

Příspěvek od Luigi »

Chtěl bych se zeptat, jestli nejde někde sehnat samostatně regulátor tlaku na vysokotlaké čerpadlo na Superba 2.0tdi CR 103kw, r.2011.
Nikde jsem ho samostatně nesehnal.

Číslo čerpadla 03L 130 755 D

Díky za postřehy..
Naposledy upravil(a) Luigi dne 25 lis 2015, 08:43, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34092
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

přijdeš do bošu a řekneš chci regulátor tlaku na toto čerpadlo kod májí nebo do druhého dne ;)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

A proč ho chceš sehnat samostatně?,nebude spíš problém s regulátorem tlaku, co je na rail-liště?
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34092
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sharik4x4 píše:A proč ho chceš sehnat samostatně?,nebude spíš problém s regulátorem tlaku, co je na rail-liště?
na liště něco reguluje aktivně tlak?
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek od Luigi »

Tak vyřešeno, naštěstí ho mají, na nějaká čerpadla na Škodovky se totiž samostatně nedělá, tak jsem myslel, že na toto taky ne.
Díky..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20572
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

co to stálo ta sranda ? ;)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

slovacek.milos píše:
sharik4x4 píše:A proč ho chceš sehnat samostatně?,nebude spíš problém s regulátorem tlaku, co je na rail-liště?
na liště něco reguluje aktivně tlak?
Je to ten solenoid napravo na liště, když nefunguje, zůstane otevřenej.
Reguluje hlavně za studena, aby nezamrzala nafta a asi i v určitejch režimech za provozu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34092
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rolan píše:
slovacek.milos píše:
Je to ten solenoid napravo na liště, když nefunguje, zůstane otevřenej.
Reguluje hlavně za studena, aby nezamrzala nafta a asi i v určitejch režimech za provozu.
dík pro mě novinka
Patooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24 pro 2011, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Patooo »

slovacek.milos píše:
Rolan píše:
slovacek.milos píše:
Je to ten solenoid napravo na liště, když nefunguje, zůstane otevřenej.
Reguluje hlavně za studena, aby nezamrzala nafta a asi i v určitejch režimech za provozu.
dík pro mě novinka
v lete ho ani nepotrebujes ;) (noteeth)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Nevím co je to za novinku,regulátory tlaku jsou tam dva, jeden na čerpadle a jeden na liště. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Šak to je ten druhej na liště. Vzájemně se doplňuje s tím dávkovacím na čerpadle. Hlavní regulace probíhá dávkovacím na čerpadle, aby se zbytečně nestlačovala a neohřívala nafta, když to není potřeba. Ten na liště ho doplňuje, když jemně a rychle reguluje při malém zatížení a volnoběhu.
V paměti mi uvízla informace že při nízké teplotě paliva jednotka schválně nechává palivo stlačovat a ohřívat víc, než je nutné pro chod motoru. Teplé palivo se pak přepadem vrací do filtru a ohřívá ho.
Ale berte to jako info které lovím z paměti a ta už taky není co bejvala :)
Luigi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 18 črc 2006, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek od Luigi »

Ventil stál 3300,- bez dph..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“