Tak tak.
Musíme si uvědomit, že veškeré hodnoty poměru vzduchu a paliva při spalování v motoru se počítají hmotnostně. Takže jde o to, kolik kg (gramů, miligramů..) nafty se má vstříknout do kolika kilo (zase asi miligramy) vzduchu. a to udělá ten správný poměr - od toho asi váha vzduchu, že

. Protože jak známo, kilo vzduchu je pořád kilo vzduchu, ať má -20 nebo 200 stupňů To samé nafta. Jenže objem nafty při -20 a 130 stupních je zatraceně jiný a to ŘJ musí brát v úvahu tak, aby hmotnostně šlo do motoru furt stejně paliva. No, a když si ŘJ myslí (odpor místo čidla asi kolem 140 ohmů), že má nafta 130,5 stupně (max. hodnota, pak už to bere jako chybu čidla), tak musí prodloužit dobu vstřiku, aby dohnala ten objemový rozdíl a dostala se do motoru stejná hmotnost nafty.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.

KTM SMT 990, KTM SMT 890
www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
