Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Keď ti to regeneruje po 100km tak to musí podľa niečoho počítať zanesenie spáliteľného popolčeka.
Niekto tu na fóre už písal, že sa to počíta so Spotreby, odchylky vstrekovaného množstva a od diferenčného tlaku DPFka.
Takže ak máš vstreky OK, tak buď jazdíš čisto mesto alebo potom DPF je už na konci životnosti.
Ja mám odsledované, že ak jazdím svižne tak medzi regeneráciami najazdím viac km.
Niekto tu na fóre už písal, že sa to počíta so Spotreby, odchylky vstrekovaného množstva a od diferenčného tlaku DPFka.
Takže ak máš vstreky OK, tak buď jazdíš čisto mesto alebo potom DPF je už na konci životnosti.
Ja mám odsledované, že ak jazdím svižne tak medzi regeneráciami najazdím viac km.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
A může to být např od špatně nastavených rozvodů?marfan píše:Keď ti to regeneruje po 100km tak to musí podľa niečoho počítať zanesenie spáliteľného popolčeka.
Niekto tu na fóre už písal, že sa to počíta so Spotreby, odchylky vstrekovaného množstva a od diferenčného tlaku DPFka.
Takže ak máš vstreky OK, tak buď jazdíš čisto mesto alebo potom DPF je už na konci životnosti.
Ja mám odsledované, že ak jazdím svižne tak medzi regeneráciami najazdím viac km.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
pri výmene rozvodov v týchto autách je problém, že mechanici si uľahčuju robotu a následkom je poškodenie a upchatie trubiek k snímaču odchylky tlaku DPF. Doporučujem skontrolovať prípadne vymeniť.
Druhý problem je vypínanie rôznych závad zmenpou Sw riadiacej jednotky.
Počítadlo flašhovaní nie je smerodatným, nakolľko už existuju možnosti prehratia SW aj bez rozoberania ECU bez vplyvu na počítadla.
Takže nahrať originalny sw do ECU motora a skontrolovať trubky k snímaču odchylky tlaku DPF, prípadne počas regenerácie aj pribieh teplôt na snímačoch a následne vyhodnotiť funkčnosť DPF
Druhý problem je vypínanie rôznych závad zmenpou Sw riadiacej jednotky.
Počítadlo flašhovaní nie je smerodatným, nakolľko už existuju možnosti prehratia SW aj bez rozoberania ECU bez vplyvu na počítadla.
Takže nahrať originalny sw do ECU motora a skontrolovať trubky k snímaču odchylky tlaku DPF, prípadne počas regenerácie aj pribieh teplôt na snímačoch a následne vyhodnotiť funkčnosť DPF
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Source píše:Skus si dat v jednotke motora Advanced ID ci tam nenajdes programing attempt
Bylo to někdy flashované?

Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
Takze kod motora je CUPA a nie CUNA.
Konstrukcne su to rovnake motory ale CUPA nema dve EGR, prestavovac vaciek, cize zla funkcnost EGR by nemala ovplyvnovat zanesenie pretoze ak je DPF v poriadku a cisti ako ma tak aj keby je stale otvorene tak spaliny idu bez sadzi naspat.
Odchylky vstrekovania mas ake ? Ja som nedavno menil dva vstreky a motor celkovo ide lepsie a predlzila sa vzdialenost medzi regeneraciami.
Vela oleja ti to nezerie ?
Skusil by som este odpojit hadicku od diferencneho snimaca a skusit do nej ústami fuknut ci nieje pripchata. Pripadne hu odpojit uplne a pojazdit. Malo by to potom pocitat podla inych hodnot.
Konstrukcne su to rovnake motory ale CUPA nema dve EGR, prestavovac vaciek, cize zla funkcnost EGR by nemala ovplyvnovat zanesenie pretoze ak je DPF v poriadku a cisti ako ma tak aj keby je stale otvorene tak spaliny idu bez sadzi naspat.
Odchylky vstrekovania mas ake ? Ja som nedavno menil dva vstreky a motor celkovo ide lepsie a predlzila sa vzdialenost medzi regeneraciami.
Vela oleja ti to nezerie ?
Skusil by som este odpojit hadicku od diferencneho snimaca a skusit do nej ústami fuknut ci nieje pripchata. Pripadne hu odpojit uplne a pojazdit. Malo by to potom pocitat podla inych hodnot.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Ahoj, přesně tohle mám při volnoběhu: offset: 0-1 hpa a hrubá hodnota (asi měřená) 15hpaanydraj píše:Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Volnoběh:Koubis Tdi píše:Ahoj, přesně tohle mám při volnoběhu: offset: 0-1 hpa a hrubá hodnota (asi měřená) 15hpaanydraj píše:Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.

Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Fotky dole...
Naposledy upravil(a) Koubis Tdi dne 02 říj 2020, 13:42, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Koubis Tdi píše:anydraj píše:Pridej plyn naplno a mrkni, kolik
ukazuje snimac.
2500ot/min

Vypnuto
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Ano, je to vypnutý motor a výše je na 2500 ot...anydraj píše:Jestli se dobre divam tak mas porad tlak diference
2200 mBar
At motor jede nebo stoji
Nemenil jsi nahodou snimac ?
Jsou 3x ruzny, A,B,C index
Nejde zamenovat, analog a digital
To by mohl byt problem u tebe
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN