Vypadek TURBA..? (Octavia Combi 1.9 TDI 81kW + chip 15kW)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

Toto sem tady taky řešil.Je tu spousta ochotných kluků tak si myslim že někoho seženeš.Bude to chtět asi vyčistit to turbo u mě to pomohlo.
Mě to čistil uživatel MirekX.Moc šikovnej! ;)
Nemám rád brzdy provozu!
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Jsou nekde popsane ty vychytavky pri cisteni TURBA? Nejlepe nejaky navod pro blby.

Popripade je nekdo ochotnej mi s cistenim a vyndanim TURBA pomoct? Samozrejme za financni kompenzaci...
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

No skus zajet v menu o řádek vejš a tam v častých dotazech to je jako 1 téma :D
Nemám rád brzdy provozu!
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Uz to vidim... :-)

Obrázek
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

puci píše:netopier rýchlejšie si ťukal do klávesnice, mal si zmeniť nik na dateľ
aj netopiere vedia rchlo pisat :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

vychytavky mozna sou, nic mene, pokud to dukladne vycistis, prace na den a nebudes jezdit jak duchodce, tak se ti to usazovat nebude, resp bude, ale v norme. kdyz s tim jezdi zenska, turba vubec netlaci a lopatky se poradne nenaklapi, protoze to neni potreba, jezdi v nizkejch a nic netlaci, proto se to zasira, kdyz tomu nalozis cas od casu, pekne to profouknes a neni problem.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Je pravda ze jsem po koupi cca 3 mesice jezdil na spotrebu (cti jak duchodce), tak asi proto se turbo zaneslo... :(
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
petanzl
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 01 čer 2008, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: uherské hradiště

Příspěvek od petanzl »

Tak řeším ten samý problém:-D když jsem jezdil svižně, byl klid, ale jak jsem zjistil, že mám je dva body, jezdím jak mazlík a pak se to sere:-( kazí...tak si to musím projít a rozebrat všechno:-D
Octavia 1,9 81Kw, kombi, 2000, 300 000
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Od te doby cca 1 mesic co tankuji VERVA DIESEL od Benziny PLUS a pridavam VIF jsem nemel ani jeden vypadek. Predtim jsem tankoval na AGIPu a mel jsem cca 3 vypadky za nadrz.

Obrázek Obrázek
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

VIF je super,pokud auto jezdi.Mam ale podezreni,ze pri delsi odstavce rozpusti necistoty a je jima schopny zanest cerpadlo. Ted to poznavam na vlastni kuzi
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Nejsem zastánce Agipu, ale nechce se mě věřit, že by tak tu naftu šidili. VERVA Diesel je poměrně aditivované palivo a pokud tam ještě liješ VIF tak to je asi dokonalá čistička pro vstřiky ale že by to mělo takový vliv na chod turba ? Obrázek Možná, že pomohla změna stylu jízdy - taky jsem jezdil z počátku do 2200 ot/min ale co čtu diskuzi na tomto dieselpower fóru tak 4000 ot/min nejsou vyjímkou...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“