
Ake spojkove hadice na FMIC???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ake spojkove hadice na FMIC???
Ahojte...potreboval by som poradit ake hadice by boli dobre na spajanie rurok na FMIC...silikonove su dost drahe rad by som uvital nejaku lacnejsiu alternatívu....
Dakujem

Re: Ake spojkove hadice na FMIC???
To nikto o takom nevie???no tak chalani pomozte mi prosim
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#343744
Mám přístup k těmto , půměr ale jen 60mm a 50mm
uhel jen 90st
Mám přístup k těmto , půměr ale jen 60mm a 50mm

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
hadice ti strielaju nie preto lebo su zle samotne hadice ale preto lebo proste na vyžší tlak niesu konštruovane zamky, krivia sa tam zobačiky a potom strielaju jedna radosť
idealne riešenie prerobiť to na custom vedenie vzduchu a maš pokoj zo strielanim
alebo riešenie je taka spona čo som niekde videl dve obruče spojene dvoma šrobmi už sa to tu na fore myslim niekde riešilo..
hadice bud rubena ako bolo pisane hore alebo napr. v BA je firma www.afinis.sk a tam dostať za celkom dobru cenu silikonove hadice (nejaka tušim madarska vyroba maju) asi 1/3 ceny napr oproti hadiciam samco
uplne dole nakonci je produktovy list na tie hadice
http://www.tesnenia.sk/swift_data/sourc ... ce_enc.pdf
idealne riešenie prerobiť to na custom vedenie vzduchu a maš pokoj zo strielanim
alebo riešenie je taka spona čo som niekde videl dve obruče spojene dvoma šrobmi už sa to tu na fore myslim niekde riešilo..
hadice bud rubena ako bolo pisane hore alebo napr. v BA je firma www.afinis.sk a tam dostať za celkom dobru cenu silikonove hadice (nejaka tušim madarska vyroba maju) asi 1/3 ceny napr oproti hadiciam samco
uplne dole nakonci je produktovy list na tie hadice
http://www.tesnenia.sk/swift_data/sourc ... ce_enc.pdf
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
samozrejme do turba a do egrka sa davaju redukcie...
egr by som nahradil a navielkol normal hadicu..
šak ty k tomu máš prístup
k tej nahrade EGR
ja som raz videl jedneho chalana a mal každy spoj prevrtany 3ma samorezkami a držalo to ale toto riešenie sa mi moc nepači aj ked mu to fungovalo....
tiež mu strielali hadice vkuse
egr by som nahradil a navielkol normal hadicu..
šak ty k tomu máš prístup

ja som raz videl jedneho chalana a mal každy spoj prevrtany 3ma samorezkami a držalo to ale toto riešenie sa mi moc nepači aj ked mu to fungovalo....
tiež mu strielali hadice vkuse
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 04 led 2009, 11:40
- Bydliště: Košice,Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
jo vim vim aj forge aj allard to maju v ponuke. cize teoreticky by som vedel tamto nahradit replace kitom. do turba by sla redukcia. co ale s IC ? navarit trubky? alebo ako? asi este pockam na vyjadrenie forge vraj chystaju klomplet kit hadic pre ARL povedali ze do 3 tyzdnov ho vyhotovia. zatial bez chipu a brzd to neriesim a do leta je daleko
t samorezka je posledna motnost. skor by som tam prevliekol skrz nejaku dlhu tycku s vonkajsim zavitom, lebo ked scucne samorezku je konec

t samorezka je posledna motnost. skor by som tam prevliekol skrz nejaku dlhu tycku s vonkajsim zavitom, lebo ked scucne samorezku je konec

Na plastové príruby ICčka sa toho veľa navariť nedá. a ten kit od Forge asi lacný nebude.valecek píše:jo vim vim aj forge aj allard to maju v ponuke. cize teoreticky by som vedel tamto nahradit replace kitom. do turba by sla redukcia. co ale s IC ? navarit trubky? alebo ako? asi este pockam na vyjadrenie forge vraj chystaju klomplet kit hadic pre ARL povedali ze do 3 tyzdnov ho vyhotovia. zatial bez chipu a brzd to neriesim a do leta je daleko![]()
t samorezka je posledna motnost. skor by som tam prevliekol skrz nejaku dlhu tycku s vonkajsim zavitom, lebo ked scucne samorezku je konec
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
vysustruzit drazku na eskapasku do potrubia, pouzit kvalitne eskapasky prip. hadice co maju uchyt na eskapasku a nie je mozne aby to vyskocilo.... niekedy aj sebahrubsia a sebasilnejsia eskapaska neudrzi hadicu, pretoze nedrzi pritlak a ako hadica pri teplotach pracuje tak sa moze zmrstit a eskapaska to neudrzi.... zoberte si len take tie origo rychlospony co su z vyroby na hadiciach a manzete za filterboxom - pritlak to nejaky dramaticky nema, ale vie sa to prisposobit a drzi to 
ja mam na sani vsetky kolena z origo hadic koncernovych aut (upravene podla potreby samozrejme) a presustruzene konce nerezovych trubiek...... potom fakt staci len trochu rozmyslat (nechat volu pre pohyb motora v ulozeniach, neohybat hadice za kazdu cenu apod.) a nevidim problem s vyskakovanim hadic....

ja mam na sani vsetky kolena z origo hadic koncernovych aut (upravene podla potreby samozrejme) a presustruzene konce nerezovych trubiek...... potom fakt staci len trochu rozmyslat (nechat volu pre pohyb motora v ulozeniach, neohybat hadice za kazdu cenu apod.) a nevidim problem s vyskakovanim hadic....

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.