RJ vp44
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tiez som prve cerpadlo takto spravil,start,volnobeh,aj max otacky v pohode.No ked som dupol na plyn v strmsom kopci, fet okamzite odprasilo.Tak myslim ze by mal byt poriadne chladeny.automeda píše:Zvláštní jezdí už pěkně dlouho a sportovně....
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Vtip je v tom, že ten fet je přiletovaný k pouzdru toho původního transistoru, navíc je tam typ, který má takové parametry, že by to zvládl i s minimálním chlazením.mtapaj píše:ten fet na obrazku nic nevidrzi,,vobec nie je chladeny .
max pol dna aj to iba na pol plynu
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Presne tak.....Pepa1 píše:Vtip je v tom, že ten fet je přiletovaný k pouzdru toho původního transistoru, navíc je tam typ, který má takové parametry, že by to zvládl i s minimálním chlazením.mtapaj píše:ten fet na obrazku nic nevidrzi,,vobec nie je chladeny .
max pol dna aj to iba na pol plynu

S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
Ved pockaj ked sa ti budu pomaly vracat na reklamacku aj s pridretym alebo prerazenym ventilom mnozstva paliva...mtapaj píše:Tiez som prve cerpadlo takto spravil,start,volnobeh,aj max otacky v pohode.No ked som dupol na plyn v strmsom kopci, fet okamzite odprasilo.Tak myslim ze by mal byt poriadne chladeny.automeda píše:Zvláštní jezdí už pěkně dlouho a sportovně....

S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
Pánové nevíte někdo?
Řeším tady už chvíli Focus 1,8TDDI s VP30.
Dotáhli na laně - klasika, odpálená nožka na transistoru ventilu množ. paliva.
Opravno, při zkuš. jízdě jsem si říkal, že motor netáhne, (jako bez turba).
Majitel při přebírání řekl, že to jezdilo lépe.
Když měřím proud na ventil, tak špičky chodí kolem 12A, max.14A. Když dám ventil přímo na napájení, tak bere kolem 17A.
Dělal jsem už VP44, tam byly špičky kolem 17A, samotný ventil jsem nikdy na VP44 neměřil.
Faktem je, že na VP30 je tvarově jiný ventil, než na 44.
Dle dokumentace ESI je na oscilogramu pro VP30 špička okolo 17A
Teď nevím, zda to jede blbě proto, že tam je menší proud, než má být, nebo je to něčim jiným.
Kdyby tam byl ale menší proud, čím by to mohlo být? Ten ventil snad spíná jen ten jeden transistor, ten druhý je na ovl. předvstřiku, nebo se pletu?
Ještě mě napadlo, zda by to nemohly dělat zeslabený nožičky - přívody k transis. jsem použil ty původní slabé drátky. Dělal jsem to tak vždy. Možná ale už byly načatý. Jak to jde letovat přímo na plošňáku? Ty původní drátky jdou blbě, ale jdou.
Zkoušel jsem dát i jiný trans. a jeto stejné.
Poradí někdo?
Řeším tady už chvíli Focus 1,8TDDI s VP30.
Dotáhli na laně - klasika, odpálená nožka na transistoru ventilu množ. paliva.
Opravno, při zkuš. jízdě jsem si říkal, že motor netáhne, (jako bez turba).
Majitel při přebírání řekl, že to jezdilo lépe.
Když měřím proud na ventil, tak špičky chodí kolem 12A, max.14A. Když dám ventil přímo na napájení, tak bere kolem 17A.
Dělal jsem už VP44, tam byly špičky kolem 17A, samotný ventil jsem nikdy na VP44 neměřil.
Faktem je, že na VP30 je tvarově jiný ventil, než na 44.
Dle dokumentace ESI je na oscilogramu pro VP30 špička okolo 17A
Teď nevím, zda to jede blbě proto, že tam je menší proud, než má být, nebo je to něčim jiným.
Kdyby tam byl ale menší proud, čím by to mohlo být? Ten ventil snad spíná jen ten jeden transistor, ten druhý je na ovl. předvstřiku, nebo se pletu?
Ještě mě napadlo, zda by to nemohly dělat zeslabený nožičky - přívody k transis. jsem použil ty původní slabé drátky. Dělal jsem to tak vždy. Možná ale už byly načatý. Jak to jde letovat přímo na plošňáku? Ty původní drátky jdou blbě, ale jdou.
Zkoušel jsem dát i jiný trans. a jeto stejné.
Poradí někdo?
Lepší je měřit, než někomu věřit.
preco by mal byt pridrety davkovaci ventyl?preto ze odpalilo koncak?gsmboss píše:Ved pockaj ked sa ti budu pomaly vracat na reklamacku aj s pridretym alebo prerazenym ventilom mnozstva paliva...mtapaj píše:Tiez som prve cerpadlo takto spravil,start,volnobeh,aj max otacky v pohode.No ked som dupol na plyn v strmsom kopci, fet okamzite odprasilo.Tak myslim ze by mal byt poriadne chladeny.automeda píše:Zvláštní jezdí už pěkně dlouho a sportovně....
alebo je tam este neaka finta??
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
ok..kolko stoji ten ventyl,a kde ho kupim?ROMEK píše:vetšínu sa začne pridierat dávkovací ventil a preto odíde ten tranzistor ale nieje to pravidlo
pocul som ze po vymene ventyla treba cerpadlo nakalibrovat..
je to pravda,alebo pojde aj bez kalibrovania?
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Cívka ovladače může být vyhřátá a změnila svoje elmag.vlastnosti,záviťák to nebude,to by stoupl proud....nebo mech.záležitpost?Přidřený přesuvník?Pepa1 píše:Pánové nevíte někdo?
Řeším tady už chvíli Focus 1,8TDDI s VP30.
Dotáhli na laně - klasika, odpálená nožka na transistoru ventilu množ. paliva.
Opravno, při zkuš. jízdě jsem si říkal, že motor netáhne, (jako bez turba).
Majitel při přebírání řekl, že to jezdilo lépe.
Když měřím proud na ventil, tak špičky chodí kolem 12A, max.14A. Když dám ventil přímo na napájení, tak bere kolem 17A.
Dělal jsem už VP44, tam byly špičky kolem 17A, samotný ventil jsem nikdy na VP44 neměřil.
Faktem je, že na VP30 je tvarově jiný ventil, než na 44.
Dle dokumentace ESI je na oscilogramu pro VP30 špička okolo 17A
Teď nevím, zda to jede blbě proto, že tam je menší proud, než má být, nebo je to něčim jiným.
Kdyby tam byl ale menší proud, čím by to mohlo být? Ten ventil snad spíná jen ten jeden transistor, ten druhý je na ovl. předvstřiku, nebo se pletu?
Ještě mě napadlo, zda by to nemohly dělat zeslabený nožičky - přívody k transis. jsem použil ty původní slabé drátky. Dělal jsem to tak vždy. Možná ale už byly načatý. Jak to jde letovat přímo na plošňáku? Ty původní drátky jdou blbě, ale jdou.
Zkoušel jsem dát i jiný trans. a jeto stejné.
Poradí někdo?
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776