RJ vp44

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
automeda
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 24 led 2006, 09:42
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od automeda »

Zvláštní jezdí už pěkně dlouho a sportovně....
Nejlepší auto je žádné auto !
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

automeda píše:Zvláštní jezdí už pěkně dlouho a sportovně....
Tiez som prve cerpadlo takto spravil,start,volnobeh,aj max otacky v pohode.No ked som dupol na plyn v strmsom kopci, fet okamzite odprasilo.Tak myslim ze by mal byt poriadne chladeny.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

mtapaj píše:ten fet na obrazku nic nevidrzi,,vobec nie je chladeny .
max pol dna aj to iba na pol plynu (LOL)
Vtip je v tom, že ten fet je přiletovaný k pouzdru toho původního transistoru, navíc je tam typ, který má takové parametry, že by to zvládl i s minimálním chlazením.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

Pepa1 píše:
mtapaj píše:ten fet na obrazku nic nevidrzi,,vobec nie je chladeny .
max pol dna aj to iba na pol plynu (LOL)
Vtip je v tom, že ten fet je přiletovaný k pouzdru toho původního transistoru, navíc je tam typ, který má takové parametry, že by to zvládl i s minimálním chlazením.
Presne tak..... :D
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

mtapaj píše:
automeda píše:Zvláštní jezdí už pěkně dlouho a sportovně....
Tiez som prve cerpadlo takto spravil,start,volnobeh,aj max otacky v pohode.No ked som dupol na plyn v strmsom kopci, fet okamzite odprasilo.Tak myslim ze by mal byt poriadne chladeny.
Ved pockaj ked sa ti budu pomaly vracat na reklamacku aj s pridretym alebo prerazenym ventilom mnozstva paliva... (noteeth)
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Pánové nevíte někdo?
Řeším tady už chvíli Focus 1,8TDDI s VP30.
Dotáhli na laně - klasika, odpálená nožka na transistoru ventilu množ. paliva.
Opravno, při zkuš. jízdě jsem si říkal, že motor netáhne, (jako bez turba).
Majitel při přebírání řekl, že to jezdilo lépe.
Když měřím proud na ventil, tak špičky chodí kolem 12A, max.14A. Když dám ventil přímo na napájení, tak bere kolem 17A.
Dělal jsem už VP44, tam byly špičky kolem 17A, samotný ventil jsem nikdy na VP44 neměřil.
Faktem je, že na VP30 je tvarově jiný ventil, než na 44.
Dle dokumentace ESI je na oscilogramu pro VP30 špička okolo 17A
Teď nevím, zda to jede blbě proto, že tam je menší proud, než má být, nebo je to něčim jiným.
Kdyby tam byl ale menší proud, čím by to mohlo být? Ten ventil snad spíná jen ten jeden transistor, ten druhý je na ovl. předvstřiku, nebo se pletu?
Ještě mě napadlo, zda by to nemohly dělat zeslabený nožičky - přívody k transis. jsem použil ty původní slabé drátky. Dělal jsem to tak vždy. Možná ale už byly načatý. Jak to jde letovat přímo na plošňáku? Ty původní drátky jdou blbě, ale jdou.
Zkoušel jsem dát i jiný trans. a jeto stejné.
Poradí někdo?
Lepší je měřit, než někomu věřit.
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

gsmboss píše:
mtapaj píše:
automeda píše:Zvláštní jezdí už pěkně dlouho a sportovně....
Tiez som prve cerpadlo takto spravil,start,volnobeh,aj max otacky v pohode.No ked som dupol na plyn v strmsom kopci, fet okamzite odprasilo.Tak myslim ze by mal byt poriadne chladeny.
Ved pockaj ked sa ti budu pomaly vracat na reklamacku aj s pridretym alebo prerazenym ventilom mnozstva paliva... (noteeth)
preco by mal byt pridrety davkovaci ventyl?preto ze odpalilo koncak?
alebo je tam este neaka finta??
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5763
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

vetšínu sa začne pridierat dávkovací ventil a preto odíde ten tranzistor ale nieje to pravidlo
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

ROMEK píše:vetšínu sa začne pridierat dávkovací ventil a preto odíde ten tranzistor ale nieje to pravidlo
ok..kolko stoji ten ventyl,a kde ho kupim?
pocul som ze po vymene ventyla treba cerpadlo nakalibrovat..
je to pravda,alebo pojde aj bez kalibrovania?
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5763
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

je to pravda ak ho vymeníš musíš na stolicu na nastavenie čerpadla. ked ho vymeníš a kalibráciu nespravíš auto pola mna pojde ale može mat chyby velka spotreba atd ventil bude stat oklo 3000cz záleží od typu čerpadla
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Jak to tady ctu ta koukam, ze nejni nad axialni cerpadylko. Uz od pohledu mi nejsou sympaticky tyhle radialni potvory. Rvou do toho i snimac otacek a hlavne ten ventil vstrikovani paliva. :roll: :roll:
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

:)
Naposledy upravil(a) Fandy dne 27 kvě 2010, 09:02, celkem upraveno 1 x.
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

Pepa1 píše:Pánové nevíte někdo?
Řeším tady už chvíli Focus 1,8TDDI s VP30.
Dotáhli na laně - klasika, odpálená nožka na transistoru ventilu množ. paliva.
Opravno, při zkuš. jízdě jsem si říkal, že motor netáhne, (jako bez turba).
Majitel při přebírání řekl, že to jezdilo lépe.
Když měřím proud na ventil, tak špičky chodí kolem 12A, max.14A. Když dám ventil přímo na napájení, tak bere kolem 17A.
Dělal jsem už VP44, tam byly špičky kolem 17A, samotný ventil jsem nikdy na VP44 neměřil.
Faktem je, že na VP30 je tvarově jiný ventil, než na 44.
Dle dokumentace ESI je na oscilogramu pro VP30 špička okolo 17A
Teď nevím, zda to jede blbě proto, že tam je menší proud, než má být, nebo je to něčim jiným.
Kdyby tam byl ale menší proud, čím by to mohlo být? Ten ventil snad spíná jen ten jeden transistor, ten druhý je na ovl. předvstřiku, nebo se pletu?
Ještě mě napadlo, zda by to nemohly dělat zeslabený nožičky - přívody k transis. jsem použil ty původní slabé drátky. Dělal jsem to tak vždy. Možná ale už byly načatý. Jak to jde letovat přímo na plošňáku? Ty původní drátky jdou blbě, ale jdou.
Zkoušel jsem dát i jiný trans. a jeto stejné.
Poradí někdo?
Cívka ovladače může být vyhřátá a změnila svoje elmag.vlastnosti,záviťák to nebude,to by stoupl proud....nebo mech.záležitpost?Přidřený přesuvník?
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Xjmeno363
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 29 srp 2010, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Xjmeno363 »

Ahoj,
Naposledy upravil(a) Xjmeno363 dne 04 zář 2010, 22:07, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“