VAGem spojíš se s motorem, základní nastavení, kanál 1, vpravo dole TDIgraf.
A pak sundat kryt rozvodů, povolit 3 šrouby M8 na kole čerpadla a ladit.
Bacha je to kurevsky citlivý.
Martin.R píše:VAGem spojíš se s motorem, základní nastavení, kanál 1, vpravo dole TDIgraf.
A pak sundat kryt rozvodů, povolit 3 šrouby M8 na kole čerpadla a ladit.
Bacha je to kurevsky citlivý.
takze nastartuju kouknu na tdigraf pak to chcipnu a pootocim tak nebo tak a pak zas nastartuju??dik mooc..
Prosim vás, ak mám predvstrek 120 (Timing value), ktorým smerom to treba potočiť? O koľko to bude približne keď vravíte že je to citlivé? Pohľad je taký že sa pozerám smerom na auto z predu (proste klasická servisná poloha)
ahoj,mam mensi problem -nastartuju normalne chytne a a hned chcipne.
zacalo se to dit po stelovani predvstriku mam tu kabel i tdi graf ale neumim s tim.obcas se to povede nastartovat kdyz vyndam klicek promacknu central a zastartuju(ne vzdy ale chyti)pak pootocim na cerpadle,kdyz nepomuze metoda klicem a zase chtne a niky bezi nikdy ne.......ale hlavni je ze kdyz mi to nechytne tak nejde ani vag pise ze jednotka neodpovida a kdyz to chytne a bezi pise to porucha tlaku saciho potrubi.mam tam vetsi turbo a delsi vedeni IC.prosim poradte