Octavia 1,9 Tdi 66kw - předvstřik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Aretin
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 16 úno 2010, 19:43
Odpovědi: 0

Octavia 1,9 Tdi 66kw - předvstřik

Příspěvek od Aretin »

Zdravim, poradil by někdo jak se šteluje předvstřik na octavii 66kw, dík.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

VAGem spojíš se s motorem, základní nastavení, kanál 1, vpravo dole TDIgraf.
A pak sundat kryt rozvodů, povolit 3 šrouby M8 na kole čerpadla a ladit.
Bacha je to kurevsky citlivý.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Aretin
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 16 úno 2010, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aretin »

Martin.R píše:VAGem spojíš se s motorem, základní nastavení, kanál 1, vpravo dole TDIgraf.
A pak sundat kryt rozvodů, povolit 3 šrouby M8 na kole čerpadla a ladit.
Bacha je to kurevsky citlivý.
takze nastartuju kouknu na tdigraf pak to chcipnu a pootocim tak nebo tak a pak zas nastartuju??dik mooc..
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jj ;)
SnakeSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 14 srp 2010, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od SnakeSK »

Prosim vás, ak mám predvstrek 120 (Timing value), ktorým smerom to treba potočiť? O koľko to bude približne keď vravíte že je to citlivé? Pohľad je taký že sa pozerám smerom na auto z predu (proste klasická servisná poloha)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Doleva abys ubral.
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

ahoj,mam mensi problem -nastartuju normalne chytne a a hned chcipne.
zacalo se to dit po stelovani predvstriku mam tu kabel i tdi graf ale neumim s tim.obcas se to povede nastartovat kdyz vyndam klicek promacknu central a zastartuju(ne vzdy ale chyti)pak pootocim na cerpadle,kdyz nepomuze metoda klicem a zase chtne a niky bezi nikdy ne.......ale hlavni je ze kdyz mi to nechytne tak nejde ani vag pise ze jednotka neodpovida a kdyz to chytne a bezi pise to porucha tlaku saciho potrubi.mam tam vetsi turbo a delsi vedeni IC.prosim poradte
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vyměň relé 109 v reléovém boxu nad levou nohou řidiče a mělo by to fungovat.
Pak teda při teplém motoru seřídit ten počátek vstřiku pořádně!
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

ale proc mylis ze je to v tomhle kdyz to dela i za tepleho motoru,pak to zhaveni prece nepotrebuje?
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

melo by to byt podle vseho rele zhaveni,ne?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ta kontrolka žhavení, zdaleka nesignalizuje jen žhavení.
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

takze je jedno ze za tepleho startu nejni potreba zhaveni?
:?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

albi-g píše:melo by to byt podle vseho rele zhaveni,ne?
když řj neodpovídá tak relé 109 ko, neproblikne ani žhaveni miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

albi-g píše:takze je jedno ze za tepleho startu nejni potreba zhaveni?
:?
ale je potřeba 870 až 900 otáček motoru a správna startovací dávka miloš ;)
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

kdyz za startuju tak starter to rostoci tak na 600ot. no a pak to kopne bum bum a bezi .....a zase chcipne
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“