Šustot od klíňáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Šustot od klíňáku
Ahoj,
ALH, 2003, po ránu když je motor studenej šustot od klíňáku. Firemní vozidlo, již třikrát v autorizáku.
1) prostříkli něčím mikrořemen
2) vyměnili mikrořemen
3) vyměnili napínací kladku
Stále to samý, dokonce začínám pocit, že to šustí i když už je to auto poloteplý a ne jen při úplně studeném motoru z garáže.
Co myslíte? Mohlo by to dělat volnoběžka na altíku? Nebo jiná kladka? Případně něco úplně jinýho?
ALH, 2003, po ránu když je motor studenej šustot od klíňáku. Firemní vozidlo, již třikrát v autorizáku.
1) prostříkli něčím mikrořemen
2) vyměnili mikrořemen
3) vyměnili napínací kladku
Stále to samý, dokonce začínám pocit, že to šustí i když už je to auto poloteplý a ne jen při úplně studeném motoru z garáže.
Co myslíte? Mohlo by to dělat volnoběžka na altíku? Nebo jiná kladka? Případně něco úplně jinýho?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
za teply až dojedeš nahul ten řemen silikonem až bude řádně mokrý a nechej do rána
a umí šustit i rozvodák, pokud nemá tevlonovou výpln tak ho posol práškovým grafitem a stichne na věky nezkoušel jsem ho u ALH ale u podobných motorů
no a nakonec je baterka KO zkus dát baterku přesnoc na nabíječku pokud ráno šustot nebude vyměn ji

a umí šustit i rozvodák, pokud nemá tevlonovou výpln tak ho posol práškovým grafitem a stichne na věky nezkoušel jsem ho u ALH ale u podobných motorů
no a nakonec je baterka KO zkus dát baterku přesnoc na nabíječku pokud ráno šustot nebude vyměn ji

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Baterka je nová. Rozvody jsou na spadnutí. Prvně se dělali nějak pozdě, snad ve 150 000 km, teď tam je naběhání 250 000 km.
//EDIT: S tím silikonem to je myšlený jak? Docela bych to vyzkoušel.
//EDIT: S tím silikonem to je myšlený jak? Docela bych to vyzkoušel.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
bastříkáš a řemen se napije pak je měký, nasříkej ho zvenku z zevnitřmir77 píše:Baterka je nová. Rozvody jsou na spadnutí. Prvně se dělali nějak pozdě, snad ve 150 000 km, teď tam je naběhání 250 000 km.
//EDIT: S tím silikonem to je myšlený jak? Docela bych to vyzkoušel.
to že je baterka nová není směrodatné zkus ji nechat na té nabíječce, já měl taky novou a měl jsem kovového cvrčka po ránu z volnoběžky
Takže nějakej silikon ve spreji, jo? Jináč jsem s tim teď zajížděl do garáže a všim jsem si, že i tak divně něco vrže, když otočím volantem. Původně jsem myslel, že je třeba podhuštěná guma, nebo tak něco, ale neni. Musím na to zejtra v klídku kouknout.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 14 lis 2010, 09:02
Co takhle řemen od serva ...mir77 píše:Takže nějakej silikon ve spreji, jo? Jináč jsem s tim teď zajížděl do garáže a všim jsem si, že i tak divně něco vrže, když otočím volantem. Původně jsem myslel, že je třeba podhuštěná guma, nebo tak něco, ale neni. Musím na to zejtra v klídku kouknout.

napnout / vyměnit
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice