Šustot od klíňáku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Šustot od klíňáku

Příspěvek od mir77 »

Ahoj,
ALH, 2003, po ránu když je motor studenej šustot od klíňáku. Firemní vozidlo, již třikrát v autorizáku.
1) prostříkli něčím mikrořemen
2) vyměnili mikrořemen
3) vyměnili napínací kladku
Stále to samý, dokonce začínám pocit, že to šustí i když už je to auto poloteplý a ne jen při úplně studeném motoru z garáže.
Co myslíte? Mohlo by to dělat volnoběžka na altíku? Nebo jiná kladka? Případně něco úplně jinýho?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

za teply až dojedeš nahul ten řemen silikonem až bude řádně mokrý a nechej do rána ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

za teply až dojedeš nahul ten řemen silikonem až bude řádně mokrý a nechej do rána ;)

a umí šustit i rozvodák, pokud nemá tevlonovou výpln tak ho posol práškovým grafitem a stichne na věky nezkoušel jsem ho u ALH ale u podobných motorů

no a nakonec je baterka KO zkus dát baterku přesnoc na nabíječku pokud ráno šustot nebude vyměn ji ;)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

treba pozriet aj remeninu na kluke v akom je stave ci uz nema prerezane drazky v sebe
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Baterka je nová. Rozvody jsou na spadnutí. Prvně se dělali nějak pozdě, snad ve 150 000 km, teď tam je naběhání 250 000 km.

//EDIT: S tím silikonem to je myšlený jak? Docela bych to vyzkoušel.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mir77 píše:Baterka je nová. Rozvody jsou na spadnutí. Prvně se dělali nějak pozdě, snad ve 150 000 km, teď tam je naběhání 250 000 km.

//EDIT: S tím silikonem to je myšlený jak? Docela bych to vyzkoušel.
bastříkáš a řemen se napije pak je měký, nasříkej ho zvenku z zevnitř

to že je baterka nová není směrodatné zkus ji nechat na té nabíječce, já měl taky novou a měl jsem kovového cvrčka po ránu z volnoběžky
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Takže nějakej silikon ve spreji, jo? Jináč jsem s tim teď zajížděl do garáže a všim jsem si, že i tak divně něco vrže, když otočím volantem. Původně jsem myslel, že je třeba podhuštěná guma, nebo tak něco, ale neni. Musím na to zejtra v klídku kouknout.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
karelpavel
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 lis 2010, 09:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od karelpavel »

mir77 píše:Takže nějakej silikon ve spreji, jo? Jináč jsem s tim teď zajížděl do garáže a všim jsem si, že i tak divně něco vrže, když otočím volantem. Původně jsem myslel, že je třeba podhuštěná guma, nebo tak něco, ale neni. Musím na to zejtra v klídku kouknout.
Co takhle řemen od serva ... :)
napnout / vyměnit
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

řemen od serva? zatočíš kola na max a víš hned zda je to řemenem od serva

začne naříkat ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“