Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

no jestli to ma 47 HRC, tak to bude docela pakarna z toho neco vyrobit, hlavne vrtat tu dirku :P
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2012, 18:33

Příspěvek od prowmen »

Dělám to taky z kalené planžety 0,2 (pak individuálně ubírám) nevim teda kolik má přibližně HRC ale jde to ještě líp než z nějakýho blata co se kroutí a deformuje do všech stran.
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

prowmen píše:Dělám to taky z kalené planžety 0,2 (pak individuálně ubírám) nevim teda kolik má přibližně HRC ale jde to ještě líp než z nějakýho blata co se kroutí a deformuje do všech stran.
Tak snad bude stačit podložka 0.1mm co doporučujou všichni. Jinak z tohohle materiálu koupim podložky taže se nic vrtat nebude. Jen to tam dam a jedu:)
Bugi
Octavius889
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2009, 20:57

škoda 1.6 tdi

Příspěvek od Octavius889 »

Ahojte, má niekto skúsenosť s čistením turba na škode 1.6 tdi cr?
Je ochotný sa na to podujať niekto z okolia Bratislavy?
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2010, 20:01

turbo 66kw

Příspěvek od **Radek** »

Zravím, taky jsem čistil. Jen si nejsem 100% jistý jestli jsem to dobře poskládal. Podložil jsem o 0,2 mm. Padalo mi to do nouzáku. Ale nějak enormně to zanesené nebyloObrázek

mrkněte jestli je to správně. Zkoušel jsem funkci, když je baňka nepřitažená, lopatky jsou blíže k rotoru turba. A když se začne pořitahovat, lopatky se zatahují od rotoru. K čemu je tam ten dorazový šroub? K němu se mi ještě páka přitáhnout nepodařila. Mělo by to jít až k němu?

Díky!
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

maš to cely složeny na piču a 0,2 je moc budeš mit pomalej naběh
Tiguan 2 2.0 tdi
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2010, 20:01

Příspěvek od **Radek** »

A co je tam špatně?
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2010, 20:01

Příspěvek od **Radek** »

Mohlo se stát, že jsem to složil špatně. Podle mě ale ne. Odpoledne až dojdu z práce bych to tam chtěl dát. Ptám se, protože bych rád předešel případnému problému. A znovu to dělat nic moc. Paradí někdo?

Máš to napiču složené mi přijde odpověď od Maďara. Buď chci poradit a napíšu něco k problematice, nebo nepíšu radši nic. Pak bych ale neměl tolik příspěvků :-)
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
carlos01
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:13
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Příspěvek od carlos01 »

Sice jsem to ještě nedělal, ale zkus to zkontrolovat podle tohoto obrázku. Zdá se mi, že to máš posunuté :-) a věnec obráceně.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... e&start=30

Tak at se daří.
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2010, 20:01

Příspěvek od **Radek** »

díky moc carlos01!!! mám to obráceně
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
**Radek**
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2010, 20:01

Příspěvek od **Radek** »

Poskládáno. Podložky 0,23 mm. Jede to pěkně. Pro mě dostačující. Důležité je, aby to bylo trvanlivé. Vyndávat každou chvíli turbo, na to fakt nemám čas. A ještě jednou díky za příspěvek, bez kterého bych měl problém!Obrázek


Ještě sem házím obrázek z druhého tématu. Dávejte při rozebírání pozor. Ať se nespálíte jako já
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Ahoj, jak je to prosím s turbem u Octavie 2.0 16v TDI kod motoru BKD. Jde se dostat na lopatky nebo je lisované k sobě? Díky za info ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jak lisovaný?
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Huml píše:jak lisovaný?
Dělal jsem turbo u Tourana kod BKC a tam se nešlo dostat na lopatky. Tyto dvě části turba byly k sobe nalisovány.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

věř, že nalisovaný nebyly, normálně ty turba čistím a rozeberu regulaci na "atomy" ;) , jinak BKD má VA Garretta, takže to jde normálně
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“