
Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak snad bude stačit podložka 0.1mm co doporučujou všichni. Jinak z tohohle materiálu koupim podložky taže se nic vrtat nebude. Jen to tam dam a jedu:)prowmen píše:Dělám to taky z kalené planžety 0,2 (pak individuálně ubírám) nevim teda kolik má přibližně HRC ale jde to ještě líp než z nějakýho blata co se kroutí a deformuje do všech stran.
Bugi
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 kvě 2009, 20:57
Odpovědi: 0
škoda 1.6 tdi
Ahojte, má niekto skúsenosť s čistením turba na škode 1.6 tdi cr?
Je ochotný sa na to podujať niekto z okolia Bratislavy?
Je ochotný sa na to podujať niekto z okolia Bratislavy?
turbo 66kw
Zravím, taky jsem čistil. Jen si nejsem 100% jistý jestli jsem to dobře poskládal. Podložil jsem o 0,2 mm. Padalo mi to do nouzáku. Ale nějak enormně to zanesené nebylo
mrkněte jestli je to správně. Zkoušel jsem funkci, když je baňka nepřitažená, lopatky jsou blíže k rotoru turba. A když se začne pořitahovat, lopatky se zatahují od rotoru. K čemu je tam ten dorazový šroub? K němu se mi ještě páka přitáhnout nepodařila. Mělo by to jít až k němu?
Díky!

mrkněte jestli je to správně. Zkoušel jsem funkci, když je baňka nepřitažená, lopatky jsou blíže k rotoru turba. A když se začne pořitahovat, lopatky se zatahují od rotoru. K čemu je tam ten dorazový šroub? K němu se mi ještě páka přitáhnout nepodařila. Mělo by to jít až k němu?
Díky!
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
Mohlo se stát, že jsem to složil špatně. Podle mě ale ne. Odpoledne až dojdu z práce bych to tam chtěl dát. Ptám se, protože bych rád předešel případnému problému. A znovu to dělat nic moc. Paradí někdo?
Máš to napiču složené mi přijde odpověď od Maďara. Buď chci poradit a napíšu něco k problematice, nebo nepíšu radši nic. Pak bych ale neměl tolik příspěvků
Máš to napiču složené mi přijde odpověď od Maďara. Buď chci poradit a napíšu něco k problematice, nebo nepíšu radši nic. Pak bych ale neměl tolik příspěvků

Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 27 črc 2006, 07:13
- Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
Odpovědi: 0
Sice jsem to ještě nedělal, ale zkus to zkontrolovat podle tohoto obrázku. Zdá se mi, že to máš posunuté
a věnec obráceně.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... e&start=30
Tak at se daří.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... e&start=30
Tak at se daří.
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG

Poskládáno. Podložky 0,23 mm. Jede to pěkně. Pro mě dostačující. Důležité je, aby to bylo trvanlivé. Vyndávat každou chvíli turbo, na to fakt nemám čas. A ještě jednou díky za příspěvek, bez kterého bych měl problém!
Ještě sem házím obrázek z druhého tématu. Dávejte při rozebírání pozor. Ať se nespálíte jako já

Ještě sem házím obrázek z druhého tématu. Dávejte při rozebírání pozor. Ať se nespálíte jako já
Škoda Octavia 2001 1,9Tdi AGR 66kw, EGR off, turbo Garrett GT1749V(S2) z ALH + ALH jednotka, trysky FB S502, Jednohmota Valeo DBR 228mm, Katalyzátor ON.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.
VAG, puky TT. Vysočina kousek od Mor. Budějovic.