Fiat Dobló 1.9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pani, ked doblo 1,9 d cerpadlom lucas vypisuje snímac rotoru, OKAMZITE vymena cerpadla. Neoplati sa cerpadlo davat opravovat, je to strata casu a penazí, ajtak sa to skoncí vymenou cerpadla, bud novy alebo pouzity ale dobry. Tie cerpadla su neopravitelné. Vlastná skusenost. Netvrdím, v niektorych prípadoch sa najdu hrdzave kontakty, hnile kable, ale vacsinou za vsetkom stojí cerpadlo. Nechapem naco tam davali tento typ cerpadla. S klasickou boschkou by to bolo super voz.
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak. Taky jsem se s tím zlobil. Bylo to ve značkovém servisu, oprava čerpadla za 15 000 a stejný problém. Nakonec jsem slavnýho Epica vyhodil a dal tam mechanického Bosche z Regaty. Musel jsem ho dát to delšího futrálu, předělat řemenové kolo a je po problému. Samozřejmě i plyn na lanko. Tady opravdu udělali soudruzi někde zásadní chybu. Moje rada zní: Zpátky na stromy.
Teraz nedavno majitel mal zaujímavy zažitok s doblom, rano nastartoval, motor isiel akoby na 3 valce, dymu viac nez dost, akceleracia minimalna,no radsej s tym neisiel nikam. Zdalo sa mu ze je slaba baterka, dobil ju a auto islo v poriadku. Po case zase to iste, nabíjacka, zase ide. Po meraní sme zistili, ze ked ma baterka okolo 12,2V motor ide nepravidelne,ak je napatie vačšie ide v poriadu. Prekontrovali sme kontakty, ukostrenie,vsetko-vsetko, vysledny efekt nulovy. Po vymene baterky vsetko ok. Povodnu baterku namontoval do benzinackeho dobla, tam je vsetko ok. Asi tie dizlaky S lucas EPIC su najnevydarenejsie motory fiatu.
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
Jako bych popisoval Doblo od ženy. Ten samý problém. V zimě bylo auto pořád na nabíječce. Pak se přidaly problémy se žhavením, blikala kontrolka. Vyměnil jsem žhaviče za Bosch a problém furt. Tak jsem na zkoušku vyměnil žhav.relé, problém furt. Kabeláž jsem kontroloval, snad úplně vše. Pak ze zoufalství jsem kleštěma trochu scvaknul trubičkové kontakty co se nasazují na žhaviče a najednou bylo vše v pořádku, dokonce i ranní starty nejsou tak dramatické (3 válce a dým) Takže půl zimy jezdím na betrii bez dobíjeníbaloo2009 píše:Teraz nedavno majitel mal zaujímavy zažitok s doblom, rano nastartoval, motor isiel akoby na 3 valce, dymu viac nez dost, akceleracia minimalna,no radsej s tym neisiel nikam. Zdalo sa mu ze je slaba baterka, dobil ju a auto islo v poriadku. Po case zase to iste, nabíjacka, zase ide. Po meraní sme zistili, ze ked ma baterka okolo 12,2V motor ide nepravidelne,ak je napatie vačšie ide v poriadu. Prekontrovali sme kontakty, ukostrenie,vsetko-vsetko, vysledny efekt nulovy. Po vymene baterky vsetko ok. Povodnu baterku namontoval do benzinackeho dobla, tam je vsetko ok. Asi tie dizlaky S lucas EPIC su najnevydarenejsie motory fiatu.
Opel Vivaro 2.5 dci
origoš píše:Je to tak. Taky jsem se s tím zlobil. Bylo to ve značkovém servisu, oprava čerpadla za 15 000 a stejný problém. Nakonec jsem slavnýho Epica vyhodil a dal tam mechanického Bosche z Regaty. Musel jsem ho dát to delšího futrálu, předělat řemenové kolo a je po problému. Samozřejmě i plyn na lanko. Tady opravdu udělali soudruzi někde zásadní chybu. Moje rada zní: Zpátky na stromy.
Z Regaty 1,9D ? TD asi ne, že? Třeba s Peugeot 306 1,9D by tam nešlo? (mám ho doma) Trysky si nechal origo? Bylo potřeba prohodit trubičky ke vstřikům? Kabeláž z origo čerpadla se ti pak houpala v motoru? řídící jednotka tam pak musí zůstat? Díky za rady a odpovědi, asi budu předělávat čerpadlo na Doblu.
Mohl bys prosím nafotit z různých stran předělávku? Jak ten delší futál vypadal, jak si předělal drážkové kolo atd? Díky moc za pomoc.
Opel Vivaro 2.5 dci
A přitom Rada v Soběslavi sebejistě tvrdí , že Lucas Epic opravuje a že byly i na MBenz a tam byly spolehlivé...Já jak vidím z mechaniky koukat dráty, mám chuť to hned vytrhnout a zahodit..Ale lidi jsou nepoučitelní, měl jsem ho měnit u P 2,1 TD za Bosche, ale majitel pak volal, že sehnal jiné...origo. Tak se ho ptám, a je dobré..? Asi jo, je jen za desítku..Tak mu říkám, ať ti ho tam taky namontuje... 
nepropadat panice...
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
To auto už je buhví kde, tak to vyfotit nemohu. Čerpadlo jsem použil z Regaty 1,9D, ale střeva jsem přehodil do jiného futrálu s delší hřídelí, leželo v regále, ale z čeho bylo nevím. Do díry, která čerpadlo středí v bloku jsem vysoustružil redukční kroužek, který je s přesahem naražen do bloku. Rozvodové kolo nepasuje a tak k němu jsem udělal redukci. Potom jsem ještě musel udělat plynový pedál na lanko, použil jsem z Felicie a musel jsem udělat na něj držák. Aby nesvítila kontrolka motoru, tak stačí přerušit drát, od jednotky k přístrojovce. Blbá práce, protože je všude málo místa. Jezdilo to a startovalo parádně, ale dalo to hodně práce. Podruhé už bych to neabsolvoval.Origoši, prosím tě, vyfoť,
díky za info. Kdysi jsem s kámošem předělával Lucase na Berlingu 1.9D 2004 na Bosch ze ZX 1.8D. Vyžadovalo to taky podobné úpravy jaké popisuješ. Bylo tam ale kolem hodně místa. Doblo má výrazně méně
Odpoledne zajedu na diagnostiku a jestli to bude snímač otáček v čerpadle, tak to čerpadlo vyhodím a šupnu tam něco jiného. Dám zas vědět jak jsem dopadl na diagnostice.
Odpoledne zajedu na diagnostiku a jestli to bude snímač otáček v čerpadle, tak to čerpadlo vyhodím a šupnu tam něco jiného. Dám zas vědět jak jsem dopadl na diagnostice.
Opel Vivaro 2.5 dci
