Golf II 1.8GTI r.v.88 Problém s řídící jednotkou

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sirjanosik
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02 led 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Golf II 1.8GTI r.v.88 Problém s řídící jednotkou

Příspěvek od sirjanosik »

Golf II 1.8GTI r.v.88 79kw typ PF DIGIFANT II
Po výměně řídící jednotky a zapnutí zapalování benzinové čerpadlo stále tlačí. U staré jednotky natlačilo a vyplo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Golf II 1.8GTI r.v.88 Problém s řídící jednotkou

Příspěvek od slovacek.milos »

sirjanosik píše:Golf II 1.8GTI r.v.88 79kw typ PF DIGIFANT II
Po výměně řídící jednotky a zapnutí zapalování benzinové čerpadlo stále tlačí. U staré jednotky natlačilo a vyplo.
a čemu to vadí ;)
sirjanosik
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02 led 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od sirjanosik »

Jsou válce plné benzínu, motor se ulívá.
Naposledy upravil(a) sirjanosik dne 02 led 2013, 18:38, celkem upraveno 1 x.
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

tomu že když nedejbože to nekam napereš a čerpadlo stale bude tlačit tak uhořiš dřiv než se s tama dostaneš.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sirjanosik píše:Válce plné benzínu.

spíš je problém že nevíš o co go já bych se tím vůbec nezabýval neřeš
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1119
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

na mé bývalé vectře to čerpadlo též běželo stále a to sem jí měl 5 let a nikdy žádnej problém
jinak to asi někdo přepojil po klíčku to se běžně dělá pokud odejde mínusovej výstup s ŘJ jenž spíná relé čerpadla
:)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše EZOP, relé čerpadla je napojené na zapalování, takže když motor chcípne, zmizí kostra relátka ,zastaví se benz. čerpadlo a nekrmí oheň...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Jak píše EZOP, relé čerpadla je napojené na zapalování, takže když motor chcípne, zmizí kostra relátka ,zastaví se benz. čerpadlo a nekrmí oheň...

ono je to celé asi blbé téma bavit se o výměně řídící jednotky a běžá čerpadlo

tento motor má jen ovládací relé to je ko tak mu pořád běží čerpadlo miloš
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli měnil jen ŘJ, tak může být problém v ní, nebo je jiného typu..A když nebyla tahle relata s "ochranou" prdlo se tam obyčejné a čerpadlo šlo po zapnutí klíčku...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Jestli měnil jen ŘJ, tak může být problém v ní, nebo je jiného typu..A když nebyla tahle relata s "ochranou" prdlo se tam obyčejné a čerpadlo šlo po zapnutí klíčku...
ten motor řídící jednotku motoru nemá je to jen ovládací relé a neumí vypnout čerpadlo

tak se musí zas vyměnit to relé nebo jezdit tak
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ta jednotka byla stejný obj. číslo?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dá se jen měřit signál z ETZ, na základě tohoto signálu se ovládá relé které spíná čerpadlo, pak ovládací relé jestli není slepené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě tam mate to Digifant .....ll , měl jsem zato, to co říkáš Ty, ale když tvrdil, že vyměnil ŘJ a pak to nešlo?
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Mě tam mate to Digifant .....ll , měl jsem zato, to co říkáš Ty, ale když tvrdil, že vyměnil ŘJ a pak to nešlo?
ono to šlo a po výměně ovládacího relé to de pořád
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

Podle blokového schéma vstřikování digifant jsem získal dojem že může jít o jinou (pravděpodobně starší) verzi jednotky motoru která využívá ke spínání čerpadla časové relé.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dgfisysmap1.jpg
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“