NEW Skoda Octavia3 2.0TDI 150PS to176PS -409Nm DIESELELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

netopier píše:nechcem byt kriticky,,, teda vlastne chcem....
ponukat upravy bez diagnostiky, to myslite naozaj vazne?
Ano, nabízíme.

Nevidím v tom jediný problém. Pokud je úprava dobře provedená s testováním ve vývojové fázi na dostatečně zástupném vzorku shodných vozidel, pak to není problém. My se tímto zabýváme mnoho let, vyvíjíme úpravy tak, aby je bylo možné použít bez jakýchkoliv obav v normálním vozidle bez závažných závad - stejně jako to dělá výrobce VW/Audi... a zkuste mi někdo říci, že nastavení z fabriky jsou špatná.

Toto se bohužel nedá říci o 99% upravených aut, která se k nám dostanou. Většina takových aut je "zbídačená" špatných chiptuningem, popř. servisem. Tam mohli mít tuneři jakou chtěli diagnostiku, napichovat to třeba milionkrát, a přesto jsou ty úpravy příšerné a dříve nebo později čekají majitele aut velké problémy.

Takže můžeš být kritický jak chceš, stejně to nemá žádné opodstatnění.

Něco jiného jsou úpravy na míru, které samozřejmě nabízíme, a doladění se provádí individuálně pro každé auto zvlášť. Je to dražší a pro standardního zákazníka, který chce "jen" oživit auto, pravděpodobně zbytečné.

Mimochodem nikomu nebráníme připlatit si za diagnostiku, popř. měření výkonu.
Martin.D píše:Aj Boxom sa dá viac - 190PS+
http://www.mtm-online.de/en/VW/Golf-7/2 ... o7150180fm
Preto by ma zaujímalo ak to bol BOX tak od koho
To by sis ten box musel nejdřív změřit osobně. MTM je, dle mého skromného názoru, jedna z mála firem, která nabízí opravdu kvalitní úpravy a mají nějaký vývoj - tak jako my. V tuto chvíli si nevybavím žádnou další firmu, kterou bych mohl takto ohodnotit. Jejich úpravy považuji za povedené, boxy již tolik ne, a grafy jsou dost přestřelené. Nevím, co je k tomu vede a myslím že je to škoda. Věřte že jsme měřili dost aut od nich upravených (jak nových, tak starších).
graystorm88 alias Petr Šíma píše:Pamatuji tu posvátnou větu: v žádném případě nemontujeme powerboxy atd... co se s tou větou stalo?
Zkus si upravit některá nová auta a pak už ti bude jasné, proč někde preferujeme přídavné řídící jednotky. Pokud k tobě jezdí starší auta, chápu že je to těžké pochopit. Někdy ti to podrobněji vysvětlím.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

reesha píše:
netopier píše:nechcem byt kriticky,,, teda vlastne chcem....
ponukat upravy bez diagnostiky, to myslite naozaj vazne?
Ano, nabízíme.

Nevidím v tom jediný problém. Pokud je úprava dobře provedená s testováním ve vývojové fázi na dostatečně zástupném vzorku shodných vozidel, pak to není problém. My se tímto zabýváme mnoho let, vyvíjíme úpravy tak, aby je bylo možné použít bez jakýchkoliv obav v normálním vozidle bez závažných závad - stejně jako to dělá výrobce VW/Audi... a zkuste mi někdo říci, že nastavení z fabriky jsou špatná.

Toto se bohužel nedá říci o 99% upravených aut, která se k nám dostanou. Většina takových aut je "zbídačená" špatných chiptuningem, popř. servisem. Tam mohli mít tuneři jakou chtěli diagnostiku, napichovat to třeba milionkrát, a přesto jsou ty úpravy příšerné a dříve nebo později čekají majitele aut velké problémy.

Takže můžeš být kritický jak chceš, stejně to nemá žádné opodstatnění.

Něco jiného jsou úpravy na míru, které samozřejmě nabízíme, a doladění se provádí individuálně pro každé auto zvlášť. Je to dražší a pro standardního zákazníka, který chce "jen" oživit auto, pravděpodobně zbytečné.

Mimochodem nikomu nebráníme připlatit si za diagnostiku, popř. měření výkonu.
O kvalite upravy sa nemusime bavit , o tej snad nikto nepochybuje, ale naliat do auta trebars aj kvalitny a 1000x odskusany soft bez toho, aby som co len videl vypis chyb , a nasledne poslat zakaznika prec s tym, ze ani neviem ci mu to poriadne funguje.... toto je mi trosku proti srsti.

Hlavne si ale myslim ze je to pre Vas risk straty velmi dobreho mena, pretoze "Lidé jsou různí, povětšině hovada" a zle reci sa siria rychlo, dalej ti asi nemusim rozpravat...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

netopier píše:
reesha píše:
netopier píše:nechcem byt kriticky,,, teda vlastne chcem....
ponukat upravy bez diagnostiky, to myslite naozaj vazne?
Ano, nabízíme.

Nevidím v tom jediný problém. Pokud je úprava dobře provedená s testováním ve vývojové fázi na dostatečně zástupném vzorku shodných vozidel, pak to není problém. My se tímto zabýváme mnoho let, vyvíjíme úpravy tak, aby je bylo možné použít bez jakýchkoliv obav v normálním vozidle bez závažných závad - stejně jako to dělá výrobce VW/Audi... a zkuste mi někdo říci, že nastavení z fabriky jsou špatná.

Toto se bohužel nedá říci o 99% upravených aut, která se k nám dostanou. Většina takových aut je "zbídačená" špatných chiptuningem, popř. servisem. Tam mohli mít tuneři jakou chtěli diagnostiku, napichovat to třeba milionkrát, a přesto jsou ty úpravy příšerné a dříve nebo později čekají majitele aut velké problémy.

Takže můžeš být kritický jak chceš, stejně to nemá žádné opodstatnění.

Něco jiného jsou úpravy na míru, které samozřejmě nabízíme, a doladění se provádí individuálně pro každé auto zvlášť. Je to dražší a pro standardního zákazníka, který chce "jen" oživit auto, pravděpodobně zbytečné.

Mimochodem nikomu nebráníme připlatit si za diagnostiku, popř. měření výkonu.
O kvalite upravy sa nemusime bavit , o tej snad nikto nepochybuje, ale naliat do auta trebars aj kvalitny a 1000x odskusany soft bez toho, aby som co len videl vypis chyb , a nasledne poslat zakaznika prec s tym, ze ani neviem ci mu to poriadne funguje.... toto je mi trosku proti srsti.

Hlavne si ale myslim ze je to pre Vas risk straty velmi dobreho mena, pretoze "Lidé jsou různí, povětšině hovada" a zle reci sa siria rychlo, dalej ti asi nemusim rozpravat...
Jak vidím, tak si nerozumíme. Problém je, že každý z nás si pod termínem diagnostika představuje něco úplně jiného. Pro 95% servisů znamená opravdu diagnostika napojení VAGa a vyčtení paměti závad.

Paměť závad samořezjmě načteme vždy. Pro mě toto ale bohužel diagnostika není.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

reesha píše:
netopier píše:
reesha píše: Ano, nabízíme.

Nevidím v tom jediný problém. Pokud je úprava dobře provedená s testováním ve vývojové fázi na dostatečně zástupném vzorku shodných vozidel, pak to není problém. My se tímto zabýváme mnoho let, vyvíjíme úpravy tak, aby je bylo možné použít bez jakýchkoliv obav v normálním vozidle bez závažných závad - stejně jako to dělá výrobce VW/Audi... a zkuste mi někdo říci, že nastavení z fabriky jsou špatná.

Toto se bohužel nedá říci o 99% upravených aut, která se k nám dostanou. Většina takových aut je "zbídačená" špatných chiptuningem, popř. servisem. Tam mohli mít tuneři jakou chtěli diagnostiku, napichovat to třeba milionkrát, a přesto jsou ty úpravy příšerné a dříve nebo později čekají majitele aut velké problémy.

Takže můžeš být kritický jak chceš, stejně to nemá žádné opodstatnění.

Něco jiného jsou úpravy na míru, které samozřejmě nabízíme, a doladění se provádí individuálně pro každé auto zvlášť. Je to dražší a pro standardního zákazníka, který chce "jen" oživit auto, pravděpodobně zbytečné.

Mimochodem nikomu nebráníme připlatit si za diagnostiku, popř. měření výkonu.
O kvalite upravy sa nemusime bavit , o tej snad nikto nepochybuje, ale naliat do auta trebars aj kvalitny a 1000x odskusany soft bez toho, aby som co len videl vypis chyb , a nasledne poslat zakaznika prec s tym, ze ani neviem ci mu to poriadne funguje.... toto je mi trosku proti srsti.

Hlavne si ale myslim ze je to pre Vas risk straty velmi dobreho mena, pretoze "Lidé jsou různí, povětšině hovada" a zle reci sa siria rychlo, dalej ti asi nemusim rozpravat...
Jak vidím, tak si nerozumíme. Problém je, že každý z nás si pod termínem diagnostika představuje něco úplně jiného. Pro 95% servisů znamená opravdu diagnostika napojení VAGa a vyčtení paměti závad.

Paměť závad samořezjmě načteme vždy. Pro mě toto ale bohužel diagnostika není.
Samozrejme ani pre mna, uviedol som to len obrazne, ako absolutne minimum.
Podla mna, je po uprave minimalne nutna diagnostika kanalu 11 - jazdny test/log , popripade + kanal3 , co naozaj nezaberie vela casu, len to chce kus roviny ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

To Richard, co to má znamenat ??
Nech se léčit. Jo, a krabičky prostě stojí za prd.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
graystorm88
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 bře 2008, 23:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od graystorm88 »

Reesho, je zajímavé, že nevidíš problém v úpravě bez diagnostiky - další věc, se kterou si nevidíš do pusy. Už nevím, na koho jsi se ty nebo někdo od tebe ohradil, že měl dělat chip mobilně, to byl oheň na střeše, že je to obyčejná nalejvárna a že se to prostě nedělá a po několika měsících u DP vznikne varianta EKONOM = nalejvárna, která byla tebou odsuzovaná stejně jako dříve krabičky. Nevím, co čekat dál? Magnetizér paliva od Horsta Fuchse, který nefunguje, ale až ho vyvine DP, tak to bude špička a průlom v automobilovém průmyslu?

Nepíšu tady "pomluvy". Před několika lety jsem všude tvrdil, že Dieselpower je jediná firma, které se dá u nás věřit, ale za posledních několik let se celá tak (s odpuštěním) ZKURVILA, až to hezké není.

1. Zmiňované krabičky - to mi NIKDY montovat nebudeme a ejhle!

2. Když se tady objeví nějaký graf z úpravy, kterej je evidentně špatnej, tak se tady vystaví a místní přitakávači píšou věty ve stylu: SUPER PRÁCE... KLUCI Z DP, TO SE POZNÁ KVALITA, atd...
Chápu, že některé věci jsou HW problém - zanedbaná údržba a podobně, ale to se ke grafu nenapíše, prostě se to tady vystaví, skoro jak svatej grál.

3. To, co se objevilo v televizi, ta dýmovnice, to bylo strašný, možná až i tragický, ani bys nevěřil, kolik lidí to od chipu odradilo, protože si myslej, že to potom musí takhle zákonitě hulit, bohužel to neskončilo jen jako vizitka tvojí firmy, ale jako vizitka chiptuningu v ČR, který už má takhle dost zbídačenou pověst.

Nic z toho, co jsem tady napsal, neber jako nějaký konkurenční boj ani jako napadání tvého jména ani firmy, prostě jsem si řekl dost a musel jsem napsat svůj názor, protože tohle všechno mě neuvěřitelně zklamalo. Prostě když DP naleje do nádrže obsah hovnocucu, tak to pojede, protože to tam nalili kluci z DP.

A prosím nepopírej, že si nikdy nenapadal nalejvače a krabičkáře, ale od tebe je to prostě v pořádku, protože prachy nesmrděj.
Tomas007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 31 bře 2013, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomas007 »

to graystorm88: K tomu 3.bodu, pokud narážíš na tu kouřící audi, která byla na prima cool, tak tam Reesha říkal, že to kouření bylo na přání zákazníka.
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

To v té televizi byl omyl a opravdu to vrhlo špatný stín, i když to tak původně nebylo myšleno. Kouření na přání zákazníka by mělo být jen v bordelu.
Zákazníci občas mívají prapodivná přání a je na nás, abych jim vysvětlili , že takto ne. Ona ta Audi tam byla prezentována, jako civilní auto, a to byla ta chyba.
Jinak krabičky jsou cesta zpět, poslední jsem brzdil MTM a navýšení proti originálu bylo 3PS. Po přeúpravě u MTM to bylo 12PS. Troje srovnávací brždění. Což za 25tis. není nic moc.
Je věcí každé firmy jak vede svojí filozofii, ničí si tím pouze svou vlastní pověst.
Jinak včera jsem volal Reeshovi, aby mi něco vysvětlil, a ani nebral tel. I to cosi vypovídá. Když něco napíši , měl bych mít i koule na obhajobu.
Třeba byl v nemocnici a vše se vysvětlí, ale doufám, že ne stylem jako s diagnostikou u nových aut. Mějte se fajn a doufám, že se připojí i Forest.
Jen kvůli němu a rubrice koupím sem chodím.
Mějte se fajn.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

graystorm88 píše:Reesho, je zajímavé, že nevidíš problém v úpravě bez diagnostiky - další věc, se kterou si nevidíš do pusy. Už nevím, na koho jsi se ty nebo někdo od tebe ohradil, že měl dělat chip mobilně, to byl oheň na střeše, že je to obyčejná nalejvárna a že se to prostě nedělá a po několika měsících u DP vznikne varianta EKONOM = nalejvárna, která byla tebou odsuzovaná stejně jako dříve krabičky. Nevím, co čekat dál? Magnetizér paliva od Horsta Fuchse, který nefunguje, ale až ho vyvine DP, tak to bude špička a průlom v automobilovém průmyslu?

Nepíšu tady "pomluvy". Před několika lety jsem všude tvrdil, že Dieselpower je jediná firma, které se dá u nás věřit, ale za posledních několik let se celá tak (s odpuštěním) ZKURVILA, až to hezké není.

1. Zmiňované krabičky - to mi NIKDY montovat nebudeme a ejhle!

2. Když se tady objeví nějaký graf z úpravy, kterej je evidentně špatnej, tak se tady vystaví a místní přitakávači píšou věty ve stylu: SUPER PRÁCE... KLUCI Z DP, TO SE POZNÁ KVALITA, atd...
Chápu, že některé věci jsou HW problém - zanedbaná údržba a podobně, ale to se ke grafu nenapíše, prostě se to tady vystaví, skoro jak svatej grál.

3. To, co se objevilo v televizi, ta dýmovnice, to bylo strašný, možná až i tragický, ani bys nevěřil, kolik lidí to od chipu odradilo, protože si myslej, že to potom musí takhle zákonitě hulit, bohužel to neskončilo jen jako vizitka tvojí firmy, ale jako vizitka chiptuningu v ČR, který už má takhle dost zbídačenou pověst.

Nic z toho, co jsem tady napsal, neber jako nějaký konkurenční boj ani jako napadání tvého jména ani firmy, prostě jsem si řekl dost a musel jsem napsat svůj názor, protože tohle všechno mě neuvěřitelně zklamalo. Prostě když DP naleje do nádrže obsah hovnocucu, tak to pojede, protože to tam nalili kluci z DP.

A prosím nepopírej, že si nikdy nenapadal nalejvače a krabičkáře, ale od tebe je to prostě v pořádku, protože prachy nesmrděj.
Ahoj Graystorm,

to mě opravdu mrzí, že jsme chiptuning v ČR v televizi poškodili takovýmto strašným způsobem. Asi musíte mít - jen díky tomu - opravdu hrozně málo práce, když se tak rozčilujete. Byl jsem možná dlouho zahleděn jen do vlastní práce a nestíhal vnímat "realitu" :o.
Nejde mi to ale na rozum, protože u nás je obrovský meziroční nárůst v realizacích. Budu se nad tím muset zamyslet, kde se stala chyba (noteeth). Možná mě jen kluci v kanceláři oblbují a vymýšlejí si zakázky.

Co se týče powerboxů, popř. další problematiky dobře připravených úprav jednotek, k tomu jsem napsal své. Pokud nemáš dostatečné technické vzdělání, abys pochopil jaký rozdíl mezi různými powerboxy (typy krabiček, druhy oblbovaných senzorů), popř. jaký je rozdíl mezi úpravami jednotek od různých úpravců, tak by asi bylo reálné, že bychom někdy provedli zběžný "úvod do problematiky". Potom bys pravděpodobně nepsal takovéto věci.

Lidé od nás kupují produkty, protože ví, že jsou kvalitní a dostatečně otestované. Naše klientela raději zaplatí více peněz za funkční produkt s tím, že ví, že auto bude bez problémů fungovat. My nejsme ani schopni prodat žádnou "poloúpravu" za poloviční nebo čtvrtinovou cenu - to by od nás nikdo nekoupil. (není tim myšlen žádný konkurenční produkt, ale něco, co není dovedené do konečné fáze a dostatečně otestované)
My samozřejmě naše zákazníky nemůžeme zklamat. U nás ve firmě pracuje 8 lidí a každý se věnuje odlišné problematice (spolu související) na velmi vysoké úrovni.

Netuším vůbec z čeho jsi zklamaný, když se ani neznáme a vůbec nevíš, jak naše firma funguje. Zklamání z neznalosti?
Internetových pisálků je všude dost, ale já bych více ocenil, kdyby sis šel hrát někam jinam a otíral se o jiný subjekt. Pokud to jinak nejde, tak si opět můžeš vybrat někoho, koho vůbec neznáš ale máš potřebu ho pomluvit.

S pozdravem ..
Motorpower píše:To v té televizi byl omyl a opravdu to vrhlo špatný stín, i když to tak původně nebylo myšleno. Kouření na přání zákazníka by mělo být jen v bordelu.
Zákazníci občas mívají prapodivná přání a je na nás, abych jim vysvětlili , že takto ne. Ona ta Audi tam byla prezentována, jako civilní auto, a to byla ta chyba.
Jinak krabičky jsou cesta zpět, poslední jsem brzdil MTM a navýšení proti originálu bylo 3PS. Po přeúpravě u MTM to bylo 12PS. Troje srovnávací brždění. Což za 25tis. není nic moc.
Je věcí každé firmy jak vede svojí filozofii, ničí si tím pouze svou vlastní pověst.
Jinak včera jsem volal Reeshovi, aby mi něco vysvětlil, a ani nebral tel. I to cosi vypovídá. Když něco napíši , měl bych mít i koule na obhajobu.
Třeba byl v nemocnici a vše se vysvětlí, ale doufám, že ne stylem jako s diagnostikou u nových aut. Mějte se fajn a doufám, že se připojí i Forest.
Jen kvůli němu a rubrice koupím sem chodím.
Mějte se fajn.

Ahoj Petře,

pravděpodobně jsem se spletl a graystorm88 nejsi ty. Omlouvám se. Asi "jen" nějaký tvůj zaměstnanec - když má zde na foru odkazy odkazující na tvé stránky.
Graystorm88 http://www.portalpraha.cz/jindrich-sedi ... nka=pridej

Pokud se mýlím, tak to klidně můžeš uvést na pravou míru, aby se nešířily bludy.

Co se týče krabičky MTM, s navýšením o pouhé 3PS jsem se doposud nesetkal a to jsme jich již několik testovali (naposledny audi a8 minulý týden, navýšení myslím okolo 35PS - snad nemystifikuji, musel bych se podívat do grafů). Jsi si jistý že jsi testoval krabičky MTM - mě přijde že ne.

Ad telefon - ano mám od tebe 1x ztracený hovor. Včera jsme tu měli (od rána až do večera) jednání se zahraničními partnery a telefon jsem neměl u sebe. Tak jsem snad vyvrátil tvoje obavy o moje koule a bližší ohledání nebude třeba..:) (offtopic)

***************
EDIT: toto je má reakce na dva příspěvky (2 pisatele), pro objasnění. Mám tušení že to Motorpowera zmátlo, asi jsem to měl rozdělit do dvou různých příspěvků.
Naposledy upravil(a) reesha dne 12 říj 2013, 15:08, celkem upraveno 2 x.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Chtěl jsem něco napsat, ale opravdu jsi mě " uzemnil " . Je mi na blití.
Je prostě málo lidí, které peníze a Praha nezkazí.
A hlavně nechápu proč mě oslovuješ Petře, když se neznáme.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Tak a došly argumenty. (rofl)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Motorpower píše:Chtěl jsem něco napsat, ale opravdu jsi mě " uzemnil " . Je mi na blití.
Je prostě málo lidí, které peníze a Praha nezkazí.
A hlavně nechápu proč mě oslovuješ Petře, když se neznáme.
Chvíli jsem přemýšlel, co tím vlastně myslíš.. Pravděpodobně jsi nepochopil, že v mém příspěvku byly 2 reakce (dopsal jsem to nyní na konec, kdyby si to někdo další vyložil stejným způsobem) . (offtopic)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Motorpower píše:Chtěl jsem něco napsat, ale opravdu jsi mě " uzemnil " . Je mi na blití.
Je prostě málo lidí, které peníze a Praha nezkazí.
A hlavně nechápu proč mě oslovuješ Petře, když se neznáme.
Já myslel že se dobře znáte, dle toho jak jsi dotčeně psal že Ti Reesha nezvedl telefon (to se řeší max mezi kamarády ne?, jinak je každé ho věc kdy bere/nebere telefon a komu)...... a jak tu do něj šiješ...

(Já Reeshu taky neznám - pro úplnost - aby zas někdo nekafral že jsem/nejsem něčí kamarád)

Na probíraný problém názor nemám, na to mám málo informací.

Ale jinak je to pěkná diskuze, zas se někteří snaží přihřát si polívčičku...
Kde kdo dělá kde co a myslí si jaký je mistr... viz. několikery budíky sport chrom, které jsou po republice, mají tacho do 300, ale v softu asi do 260, bo ukazují pěkně blbě (noteeth)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

RE: graystorm88
Nedelas "zpravodajstvi" v TV Nova? Ty taky vse vytrhnou z kontextu a nafouknou do nesmyslu (noteeth)
PS: Myslim, ze to Reesha dostatecne objasnil hned v prvnim prizpevku.. kdo to nepochopil, tak asi nema vyznam se dale bavit..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Motorpower píše:Jinak krabičky jsou cesta zpět
Nechap ma zle - mat pravo na vlastny nazor ti nikto upriet nemoze, ale ty uz mas zvladnutu ochranu ECU v Skode Octavii 5E, ze tak kategricky odsudzujes chiptuning externou jednotkou? V ponuke ti upravu tohto modelu nevidim....
To iste sa tyka aj ostatnych diskutujucich ktori poukazuju na "krabickovanie"....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“