Leon 66kW ALH

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Leon 66kW ALH

Příspěvek od RudisTDic »

Turbo 96kW,trysky S764,EGR off (náhrada),KAT off,jednohmota..jinak série.. soft já :) Obrázek
Octavia II RS
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Slusna praca. Podla mojho (laickeho (noteeth)) nazoru vsak pravdepodobne zbytocne vysoky tlak na to turbo... neskusal si ubrat? Myslim ze ten priebeh by bol krajsi a mozno by sa na vrchu dalo potom este trosku pridat. Kazdopadne v lete to bude limitovat ucinnost serioveho IC.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Ubrat jsem chtěl,,páč lítá celkem vysoká špička,,ale pan majitel je ujetej na "spodek" a chtěl to tak nechat..IC se plánuje,ale nyní vysypal přes 20tis do údržby auta..takže to bude muset počkat..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

jj tohle je špička turba moc na napájení.Turbo to nezreguluje ;-)
Ale jinak pěkný :-)
Kolik tam skáče?
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

RudisTDic píše:ale pan majitel je ujetej na "spodek" a chtěl to tak nechat..IC se plánuje,ale nyní vysypal přes 20tis do údržby auta..takže to bude muset počkat..
Aha, takze kacky nema, ale veci, ktery mu zaridej, ze bude potrebovat kacky na servis namisto tuningu, to on chce. Chlape, Ty ses chiptuner, Ty musis vedet co je a neni mozne a unosne. Budes se asi hodne divit az za Tebou prilitne, ze se mu neco podelalo a kdyz se budes branit, ze to tak chtel, tak Ti bude vycitat, ze Ty musis vedet ...

Shodou okolnosti se tu resilo neco podobneho "z druhe strany":
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 553#798553

Nechci Ti radit, ale ono to nadseni a spokojenost zakaznika trvaji kratsi dobu, nezli pak to nastvani a nevrazivost, pripadne vycitky, takze premyslej, zda se Ti to vyplati.

EDIT: puvodni hodnoceni smazano, velka chyba, az pri blizsim prozkoumaji jsem si vsiml, kdy to nabiha :o
Naposledy upravil(a) Forest dne 20 lis 2012, 23:34, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Je to kamrád a moc dobře ví co ho může potkat,,i hned po změření jsem mu říkal,že špička lítá moc vysoko,že to může znamenat KO pro turbo - jeho odpověď "nech to tak".. A hlavně mi přijde,že ta špička je způsobená nejspíš velkou mezerou v regulaci..je to hybrid od RR (VA in V)..a má to tak trochu mrtvej spodek a to úplně,,takže do 2tis ot se nic neděje a pak to zabere..Je to věc na kterou si stěžuje od namontování turba a ať se se softem dělalo cokoli,tak se to nezlepšilo..Je to takový líný i na běžnou jízdu..i v logu je vidět,že turbo oproti požadavku začně tlačit o dost dýl a pak to ve 2tis vylítne..

Jen doufám,,že tu zas nebude debata na 150 stránek o tom co je a není špatně..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

takovýhle náběh na VAčko opravdu není žádný zázrak, takhle nabíhají turba s potenciálem 200 a výš. nezkoušeli jste to turbo seřídit? Takhle je to škoda.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

RudisTDic píše:Je to kamrád a moc dobře ví co ho může potkat,,i hned po změření jsem mu říkal,že špička lítá moc vysoko,že to může znamenat KO pro turbo - jeho odpověď "nech to tak".. A hlavně mi přijde,že ta špička je způsobená nejspíš velkou mezerou v regulaci..je to hybrid od RR (VA in V)..a má to tak trochu mrtvej spodek a to úplně,,takže do 2tis ot se nic neděje a pak to zabere..Je to věc na kterou si stěžuje od namontování turba a ať se se softem dělalo cokoli,tak se to nezlepšilo..Je to takový líný i na běžnou jízdu..i v logu je vidět,že turbo oproti požadavku začně tlačit o dost dýl a pak to ve 2tis vylítne..

Jen doufám,,že tu zas nebude debata na 150 stránek o tom co je a není špatně..
Proc tam davata takovy shitovy turba? Kdyz to samy by zvladlo dobre zrepadovany orig. VAcko ?

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Koupě toho turba jde mimo mě..Pro to se rozhodl on sám..Já ho ani nemontoval..
Octavia II RS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Jaster: z duvodu ceny, kvalita se malokdy lehce plati, dale (odhaduji) nemusel resit prechodku za 300 korun a hlavne "mam tam voe hebreda!"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Forest píše:@Jaster: z duvodu ceny, kvalita se malokdy lehce plati, dale (odhaduji) nemusel resit prechodku za 300 korun a hlavne "mam tam voe hebreda!"
Asi tak..ikdyž 8000kč za turbo není zrovna málo,bral ho jako "nový" kus (tím myslím nově postavený)..
Octavia II RS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

RudisTDic píše:
Forest píše:@Jaster: z duvodu ceny, kvalita se malokdy lehce plati, dale (odhaduji) nemusel resit prechodku za 300 korun a hlavne "mam tam voe hebreda!"
Asi tak..ikdyž 8000kč za turbo není zrovna málo,bral ho jako "nový" kus (tím myslím nově postavený)..
Ocenuji, ze jsi nasel vuli mi to potvrdit a "tesi" me, ze jsem se nemylil. Sleduji tento trend jiz delsi dobu, takze moje predikce nebyla zasahem Stesteny ale projevem prosteho selskeho rozumu.

Vskutku jsem rad, ze jsi to sem dal a vazim si toho, objektivne to poukazuje na danou skutecnost.

Kdyby to nemelo tak tupy nabeh, rekl bych si, ze je to VAcko hozene ve Vcku (jako mas tusim ty), nicmene kdyby tomu tak bylo, pak by to byl obraz bidy a utrpeni poukazujici na to, ze i toto se da podelat (nebot v tom pripade by se se stredovym uzlem nic nedelalo a jednalo by se pouze o upravu housingu)...coz je absolutnim zakladem pro uspesnou produkci hybridnich turbodmychadel.

Vis, co je paradoxni? Ze to ma graficky uplne ten samy prubeh jako tvoje auto:

Obrázek
Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Myslim,že bys měl pořídit nové brýle.. :D Jasně je napsané,že v leonu je turbo VA naskládané v origo obalu V (laicky řečeno má V s vyším potenciálem)..kdežto já mám origo 96kW VA.. Další věc je ta,že nemůžeš porovnávat tyto 2 grafy a to z důvodu toho,že můj výkon 151PS je s origo turbem 81kW !! To,že jsou průběhy totožné bude způsobené tím,že to tak upravuji..jak jsem již zmínil,majitel leonu má rád silný spodek a vzhledem k jeho turbu se to muselo "přifouknout" kůli náběhu.. Já si na spodek taky rád přiložim,což je vidět na krouťáku s origo turbem (můj graf),další důvod brzkého odchodu originál spojky ;) Jel jsem s autem,který měl ubraný spodek a průběh výkonu vypadal jak z učebnice,ale nebylo to nic pro mě..do 2tis ot to bylo jak série a pak to tedy jelo až do konce..jenže to není můj vkus,mám rád když to zabere.. Samozřejmě když dělám softu někomu jinému,tak se řídím požadavky.. Nesrovnávej prosím tyto 2 grafy,to je o ničem..a jinak by to vypadalo,kdybych softy dělal na brzdě.. ;)

Koukni do odkazu na průběhy obou softů..v prvním případě jsem nechal nalazení na Michalovi,,v druhém případě jsem to chtěl našponovat na spodku..A průběhy podobné těm mím,, Docela by mě zajímalo na co si narážel,,snad né na to,,že softy bůh ví kde stahuju a jen leju,,to opravdu nee.. :)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=81453
Octavia II RS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zjevne jsi nepochopil, co jsem chtel rict. Kdyz uz jsme u toho - bryle nemaji sanci pomoci, kvalita fota otresna, snad to neni zamer - to je takovy problem to nekde nascanovat pripadne vyfotit poradnym fotoaparatem? Mimochodem, bylo by vhodne tam dat i graf pred upravou, abychom mohli lip posoudit ta "pozitiva a socialni jistoty".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Nejspíš nepochopil,,zkus to na mě nějak laicky.. :D
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“