No tak hned prvy problem vznikne pri odmontovani vyfukoveho potrubia od turba..
nechybalo vela a skrutky by som odtrhol..nechal som to vtedy tak a kupil som tento spray

az zazracne sa dali potom skrutky povolit..a to bez problemov

neposkodene skrutky

..dalsi postup je az po vymontovani motora... vid predchadzajuce prispevky, a aj dovod

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51596
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51875

pohlad na turbo

pri demontazi pre jednoduchost bola hadicka odmontovana na opacnej strane

Na potrubie som aplikoval tento isty spray a postupne odmontoval

...treba si vsetky veci odlozit na jedno miesto do jednej krabicky a postupne rozoberat

taktiez odmontovat

povolit

a nezabudnut aj na skrutku uchytenia celeho turba

povolit potrubie

Moje turbo po vymontovani


+ tesnenie, co bude treba tiez urcite kupit

Turbo som dal na GO... oprava stala 300 EUR
Turbo po GO


K montazi mi chybaju aj tak este dve tesnenia , takze pokracovanie na buduce

Demontaz je dost jednoducha..
Pri montazi to bude uz horsie.. prve, co ma napada je, ako to turbo natlakovat..tak aby, ked namontujem motor spat a nastartujem, aby neslo turbo v tej chvili na sucho

Lebo to by bol zas predpokladam dost velky pruser
