Zanášení turba octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

panpalino
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 dub 2009, 06:51
Odpovědi: 0

Zanášení turba octavia

Příspěvek od panpalino »

Zamyslel se někdo nad tím, jak je možné že dochází u zanesení turba, u mne konkretně motor ASV, i k zanesení části kde je umístěn natáčecí kroužek s ovládacími táhelky?
octavia L&K 81kw ASV
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Krátke trasy ,hlavne v zime,vodič Leštiplýnek,nekvalitná nafta a pod.
panpalino
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 dub 2009, 06:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od panpalino »

To bezesporu zaviňuje vlažná jízda ale když si uvědomíme jak je komora s kroužkem oddělena, jak je možné že se tam nachází tolik karbonu?
octavia L&K 81kw ASV
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Tak asi to tam fouká kolem těch hřídelek, ne ? (LOL) A stejně, já to neměl zatuhlé tam, ale lopatky drhly o stěnu (normálně byly znát vychozené rýhy z čela dosedací plochy), prostě jsou moc nafest a sebemenší nepřesnost/karbon a je konec. Vypodložit distanční kroužky o 0,05-0,1 a hotovo, klidně můžeš jezdit jak s SDI a nikdy to nezatuhne.
panpalino
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 dub 2009, 06:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od panpalino »

Turbo jsem si čistil už 5krat a pořad jsem uvažoval kde to tam ty saze jdou. Pres hridelky lopatek, nerikám že ne. Ale všiml si někdo někdy té dírky asi 2,5 mm velké pod věncem naklápění? https://uloz.to/!4lzlOS04l9mP/aviary-im ... 45163-jpeg. Co když to tam jde tudy, takové menší kurvítko u jinak nejspolehlivějších motorů. Uvažuju o zaslepení dírky, ale nerad bych něco vymamlasil. Netuší někdo skutečný význam otvoru?
octavia L&K 81kw ASV
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nestraca sa ti voda?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A a ono je tam snad nějaký těsnění mezi turbínkou a nastavovačem lopatek, aby se saze nedostávaly na zadní stranu nastavovače?
Kolik to má nalítáno, není to čiplý a jak vypadaj logy? Kouřivost na SME bude asi problém, že?
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

když při čištění vezmete spároměrky a vůle mezi lopatkou a stěnou bude 0,1mm nic víc nic míň tak už nebudete mít nikdy s chodem turba a se zadíráním regulace problém. 8)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Já jsem s tím dlouho bojoval, turbo se mi neustále zanášelo a naklápění lopatek nefungovalo, akcelerace, potom jako by se vysunul padák a jelo to jako Škoda 100.

Bylo mi doporučeno ať zvětším vůli mezi naklápěcími lopatkami a skříňi, dělá se to distančními válečkami, nechají se vysoustružit o něco větší a funguje to ..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
musellukas
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 21 led 2015, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlukov

Příspěvek od musellukas »

Škoda Octavia I 1,9 TDI ASV 81 kW
Honda CB900F Hornet 81kW
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1429
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

100 bodů ;)
Člověk se pořád učí.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Takhle to vypadá před montážiObrázek
Obrázek
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5042
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Není to stejně řešení na 100%. Leštiplyn to stejně zanese. Osobně po zymě to musím řádně protahovat,aby to vylítalo,vypeklo se.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Ty za celou zimu nikdy nepřidáš plyn ? :D Byli lidi co jim zatuhly i 1000km po vyčištění. Já si to podkládal sám a funguje to již 150tkm. Když jsem si to složil nanečisto před vypodlozenim, lopatky v jednom místě byly fest. On ten housing totiž nemusí být úplně rovný.
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

techi píše:Ty za celou zimu nikdy nepřidáš plyn ? :D Byli lidi co jim zatuhly i 1000km po vyčištění. Já si to podkládal sám a funguje to již 150tkm. Když jsem si to složil nanečisto před vypodlozenim, lopatky v jednom místě byly fest. On ten housing totiž nemusí být úplně rovný.
Jasný je tam konstrukční chyba kdyby nebyla tak by nebyl ani problém (offtopic)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“